کوشکی: عذرخواهی نمی کنم؛ ذهن بعضی‌ها معیوب است!

پایگاه خبری نمانامه: اظهارات محمدصادق کوشکی در شبکه افق، اشاره به رخشان بنی‌اعتماد تلقی شد که در صفحات خود در فضای مجازی، فراخوانی برای سوگواری داده بود.
.
کوشکی در برنامه جهان‌آرای شبکه افق گفته بود: «… ما باید شیرینی پیروزی بر آمریکا را با تلخی تکرار حوادث آبان‌ماه، در دی‌ماه امسال مشاهده کنیم؟ آیا باید اینها راحت دستشان باز باشد که ۴۰ سال خدمت سپاه را هدف قرار بدهند؟ کدام سپاه؟ همان سپاهی که چند وقت پیش، بیش از ۴۰ تا از بچه‌هایش در مرز سیستان و بلوچستان هدف ترور قرار گرفتند. اگر آن بچه‌های سپاه در مرز نبودند؛ خانمی که تو می‌آیی فراخوان می‌زنی، می‌دانی که دست امثال عبدالمالک ریگی به تو و دخترت و کس و کارت می‌رسید؟ شاید هم خوشت می‌آمد، شاید هم دوست داشتی، ولی مردم ایران دوست ندارند این اتفاق بیفتد…»
.
هرچند سخنان وی منجر به انتقاد افراد زیادی از طیف‌های مختلف سیاسی و اعتراض و انصراف‌های هنرمندان از حضور در تلویزیون شد، اما خود او به هیچ وجه اهانت‌آمیز بودن حرفش و اشاره به فرد خاصی را قبول ندارد و اعلام می‌کند که لزومی به عذرخواهی نمی‌بیند.
.
کوشکی در همین ارتباط گفت: من یک جمله مبهم گفتم و اسم هیچ کسی را نیاوردم. مخاطب اگر دقیق نفهمد یا ذهنش معیوب باشد، فرق ندارد گرایش سیاسی‌اش چیست.
.
به من زنگ می‌زنند که عذرخواهی کن، از چی عذرخواهی کنم؟ عذرخواهی ندارد. جمله‌ای کاملاً معمولی و استاندارد بوده که هیچ مشکل قانونی ندارد و حتی مشکل اخلاقی هم ندارد.

.