«چاقوهای اخته» به نویسندگی و کارگردانی ریان جانسون

پایگاه خبری نمانامه: «چاقوهای اخته» یکی از فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۱۹ تولید شد. ژانر فیلم رازآلود و کمدی است. «چاقوهای اخته» فیلمی آمریکایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی ریان جانسون است. داستان فیلم ماجرای به قتل رسیدن پدر یک خانواده را روایت می‌کند. پدر این خانواده که نویسنده‌ی مشهوری است، به طرز وحشتناکی کشته شده است و اکنون یک کارآگاه در پی کشف علت مرگ اوست.
در فیلم چاقوهای اخته بازیگرانی چون، دنیل کریگ، کریس روبرت ایوانز، آنا سلیا د آرماس، جیمی لی کرتیس، مایکل کوربت شنون، تونی کولت، دان وین جانسون، لیکیت لی استنفیلد، کاترین لانگفورد، جیدن مارتل، نوآ گیدن سیگان، ادی پترسون و کریستوفر ارم پلامر ایفای نقش می‌کنند.

سایت راتن تومیتوز، نشان می‌دهد که فیلم «چاقوهای اخته» توانست از میان ۴۱۴ نفر منتقد، نظر مثبت ۹۷ درصد آنان را با میانگین ۸.۳۲ از ۱۰ جلب کند. این سایت در جمع‌بندی نظر منتقدان نوشت: چاقوکشی، رازهای یک قتل قدیمی را توسط ریان جانسون، نویسنده و کارگردان فیلم می‌شکافد.
لیا گرینبلات در اینترتینمنت نوشت: چاقوکشی یک کمدی پلیسی بسیار هوشمندانه است. با این وجود این فیلم با کمبود فضای بازی برای هر یک از بازیگران با استعدادش روبه‌رو است. بازیگران مجبورند تا در مدت زمان محدود فیلم، نقش خود را ارائه دهند.