«پنهان‌خانه پنج‌در» به کارگردانی آرش فلاحت‌پیشه

پایگاه خبری نمانامه: «پنهان‌خانه پنج‌در» به نویسندگی حسین کیانی و با کارگردانی آرش فلاحت‌پیشه پس از ۲۰ سال به صحنه تئاتر می آید.

آرش فلاحت‌پیشه مدرس، بازیگر و کارگردان تئاتر به زودی اثری را با عنوان «پنهان‌خانه پنج‌در» با بازی هنرجویانش روی صحنه خواهد برد.

«پنهان‌خانه پنج‌در» با نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی، ۲۰ سال پیش برای نخستین بار اجرا شده بود، حالا به کارگردانی آرش فلاحت‌پیشه که در آن زمان یکی از بازیگران نمایش بود، بار دیگر روی صحنه خواهد رفت. این نمایش که اولین محصول حرفه‌ای کلاس‌های بازیگری «تمرکز تا باور» با تدریس فلاحت‌پیشه است با هنرمندی هنرجویان این کارگاه نمایشی از ۲۴ بهمن‌ماه در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود.

در خلاصه این نمایش آمده است: «درس اول این بود که نترسید از آنچه با آن می‌ترسانند … در زمانه‌ای که آگاهی برای زنان جرم محسوب می‌شد، «عطری جان» منزل خود را وقف آموزش و تحصیل زنان کرده که مردان، شوهران، گزمه‌ها و در آخر بیگانگان و مغول‌ها بر آنها وارد می‌شوند و هر بار به ترفندی باید ایشان را مغلوب سازند.»

کوشا ابراهیمی، مریم بهشتی، حمید باهوش، علیرضا رشیدی، مائده شهوازیان، سارا علاقمند، سارا فتحی و آیدا نوروزی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از محمد امیر یاراحمدی دراماتورژ، سید جواد حسینی دستیار کارگردان و سرپرست گروه، پریدخت عابدی‌نژاد طراح لباس، سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه، احسان فلاحت‌پیشه طراح نور، محمد اسلامی آهنگساز و طراح صدا، سید امین میری طراح گریم، امین منتظری مدیر هنری، امین محمدی مدیر تولید، مرتضی حقیقت‌بیان مدیر اجرا، کوثر مرادی منشی صحنه، شکرانه کریم عکاس و سعید جمشیدی‌پور روابط عمومی.

پیش‌فروش بلیت نمایش «پنهان‌خانه پنج‌در» از امروز ۱۵ بهمن‌ماه در سایت تیوال آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت سه روز اول این نمایش را با تخفیف ۵۰ درصد تهیه کنند.

«پنهان‌خانه پنج‌در» به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی آرش فلاحت‌پیشه از ۲۴ بهمن‌ماه هر شب ساعت ۲۰ در سالن اصلی تالار مولوی به نشانی خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، شماره شانزده، جنب کلینیک دانشگاه تهران، مرکز تئاتر مولوی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.