پریناز ایزدیار: تجربه همکاری با محسن تنابنده بی نظیر بود

پایگاه خبری نمانامه: نشست خبری اولین فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با درخواست سامان سالور تهیه کننده با یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی آغاز شد
.
فیلم «سه کام حبس» به کارگردانی، نویسندگی سامان سالور و بازی پریناز ایزدیار و محسن تنابنده آغازگر سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت (سینمای رسانه) بود
.
در این نشست خبری پریناز ایزدیار در پاسخ به پرسشی درباره ویژگی‌های نقش خود گفت: «اولین ویژگی این بود که فیلمساز و همسرش از دوستان من‌ هستند. کاراکتر خوبی بود و خوشحالم که این نقش را و گوشه ای از این فیلم را پذیرفتم.»
.

محسن_تنابنده در این باره گفت: «در فیلمنامه و اجرای آن همانقدر که من کنار فیلمنامه بودم خانم ایزدیار هم حضور داشت و از آن جایی که تجربه همکاری اولمان بود نیاز به تمرین های زیادی داشتیم و تمرین های قبل از کار کردن به ما کمک کرد که به هم نزدیک شویم و این نزدیکی امروز در فیلم نمایان بود.»

.

پریناز_ایزدیار هم در این باره گفت: «تجربه با آقای تنابنده خیلی خوب و بی نظیر بود و من خیلی از ایشان یاد گرفتم و نکته مهم تر اینکه به بازیگر روبه رویشان توجه می کنند.»

.
ایزدیار درباره تکراری بودن کاراکتر نسیم توضیح داد: «من سعی می‌کنم در بازی‌ام اغراق نشود و چیزی بیرون نزند. برای همین شاید فکر می‌کنید نزدیک به فیلم های دیگر باشد. اما خود کاراکتر نسبت به فیلم‌های قبلی من متفاوت است و من سعی کردم در اجرا هم متفاوت باشد.»
.
سامان سالور کارگردان فیلم، در ادامه درباره نقش محسن‌ تنابنده در نگارش فیلمنامه گفت: «آقای تنابنده جدا از رفاقت‌هایی که داریم بازیگری است که با خودش ایده می‌آورد و انقدر ایده‌هایش جذاب است که دل شما را می‌برد. پایان فیلم به نوعی با گپ و گفت با آقای تنابنده و خانم ایزدیار شکل گرفت. پایان اولیه چیز دیگری بود. از محسن تنابنده در تیتراژ تشکر کردیم به خاطر اینکه فیلمنامه را می شناسد و ایده‌های خوبی دارد.»
.