پخش سری جدید سریال درام جنایی و معمایی «لیست سیاه»

پایگاه خبری نمانامه: علاقه مندان به سریال درام جنایی و معمایی «لیست سیاه»The Blacklist  می توانند امیدوار باشند که فصل جدیدی از این مجموعه را تماشا کنند.

به نقل از تی وی لاین، شبکه ان  بی سی با ساخت فصل هشتم مجموعه تلویزیونی «لیست سیاه» برای پخش در سال آینده میلادی موافقت کرد.

دو تن از مدیران اجرایی شبکه ان بی سی از اینکه داستانهای رِد(جیمز اسپیدر) و الیزابت(مگان بون)، دو کاراکتر اصلی سریال ادامه خواهد یافت، ابراز هیجان کرده اند.

تاکنون ۱۴۵ اپیزود از این سریال در هفت فصل تولید شده است که فصل آخر آن هم اکنون در حال پخش است.

این سریال از ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۳ تا کنون در حال پخش است. در این سریال می بینیم: ریموند ردینگتون «رد» (جیمز اسپیدر)، افسر سابق نیروی دریایی که به یک جنایتکار برجسته تبدیل شده ‌است پس از فرار از دستگیری برای چندین دهه، به صورت داوطلبانه خود را تسلیم اف‌بی‌آی می‌کند. او به اف‌بی‌آی می‌گوید که لیستی از خطرناک‌ترین جنایتکاران دنیا را دارد که در طی سال‌ها جمع کرده‌ و می خواهد در مقابل مصونیت از پیگرد قانونی، عملیات تک تک آن‌ها را اطلاع دهد.

کاربران  IMDB هشت از ۱۰ ستاره را به این سریال داده اند. جیمز اسپیدر برای بازی در این سریال تاکنون دو بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است.