پایان فیلمبرداری «بیراهه» به کارگردانی و تهیه کنندگی عزیزمحمد قربانی

 

پایگاه خبری نمانامه:  فیلمبرداری فیلم ویدئویی «بیراهه» به نویسندگی مهدی سجاده چی و کارگردانی و تهیه کنندگی عزیزمحمد قربانی امروز در شهر قزوین به پایان می رسد و فیلم وارد مراحل فنی خواهد شد.
بخش های ابتدایی فیلمبرداری این فیلم در تهران مقابل دوربین رفته است.
پس از اتمام کامل تولید، مراحل فنی آغاز می شود تا فیلم برای توزیع در شبکه نمایش خانگی آماده نمایش باشد.
نیما شاهرخ شاهی، ارسلان قاسمی، سولماز حصاری، شیوا خسرومهر، حسن اسدی، ابوالفضل همراه، نوید لایقی مقدم، حامد وحید، کامران دهقان و (با حضور) محمد فیلی و حسین سحرخیز بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
در خلاصه داستان «بیراهه» آمده: سعید پسر بزرگ خانواده پس از اتمام دانشگاه و سربازی به دلیل اینکه شغل مناسبی ندارد با اتومبیل پدرش مسافرکشی می کند. او در این بین با رکسانا و دارا که خود را خواهر و برادر معرفی کرده و برای موسسات توریستی مشغول عکاسی هستند آشنا می شود. در نهایت این آشنایی باعث می شود تا سعید به عنوان راننده آنها را برای عکاسی به مناطق مختلف ببرد. پس از گذشت مدتی رابطه ای بین سعید و رکسانا شکل گرفته و گروهی جاسوس با سوءاستفاده از این موضوع سعید را مجبور به جاسوسی می کنند. با همکاری سعید با نیروهای امنیتی اتفاقاتی رخ می دهد که خط اصلی داستان این فیلم را تشکیل می دهد.
دیگر عوامل اصلی فیلم «بیراهه» عبارتند از: مدیر برنامه ریزی: مهدی مطلبی، گروه کارگردانی: نوید لایقی مقدم، فردین انصاری نژاد، منشی صحنه: سمیه شهرابی، جلوه های ویژه: ایمان کرمیان، مدیر تصویربرداری: احمد یوسفی، مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر، طراح چهره پردازی: عزیز روحی، طراح صحنه و لباس، سیدمهدی میرباقری، مدیر تولید: ولی درویش پور، امور مالی: هادی کرمانی.