پانزدهمین کنگره حزب مستقل و اعتدال ایران برگزار شد

نمانامه: هفتادمین افطاری سنواتی حشمتیان و همزمان پانزدهمین کنگره حزب مستقل و اعتدال ایران در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در باشگاه صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی این حزب؛ پانزدهمین کنگره حزب مستقل و اعتدال ایران با حضور جمعی از شخصیتهای سیاسی، علمی، فرهنگی و ورزشی، دبیران کل احزاب و نمایندگان ادوار مجلس و اساتید دانشگاه و مدیران ارشد کشور، از جمله؛ محمد شریعتمداری، محمد اشرفی اصفهانی، منوچهر متکی، علی بخشی نهاوندی، سبحانی نیا، قنبری، ساداتیان، عباسپور، جلیلوند، مرادی، کرمی، فایضی، طجرلو، فتحی زاده، نظری، بهروز کارخانه، مکری، امجدیان، آقا امینی، احمدپور، بیابانی، محمد بهاروند، ابراهیمی، شکری، خوشبخت، اسکندری، سنجریان، وکیلی و خانم دکتر فرشته حشمتیان و جمعی از سرداران و ایثارگران و جانبازان، دوران دفاع مقدس از جمله شرفی، مرادپور، جاپلقی، کیومرثی، مسکنی، فودازی، عبادی، شعبانی، بهزادی، شیخ قمی، فیض اللهی، سرابیان، درودیان، ابرهام، حشمتیان و جمعی از دبیران استانی حزب مستقل واعتدال ایران و خانه کرمانشاه و جمعیت سنقر و کلیایی های مقیم مرکز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط حاج وحید حشمتیان و پخش سرود جمهوری اسلامی، حسن درزینی عضو شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران، گزارشی از فعالیت و برنامه کنگره را اعلام و آیت الله دکتر محمد اشرفی اصفهانی به عنوان رییس مجمع عمومی کنگره معرفی شد. سپس آیت الله علی بخشی نهاوندی حدیثی را از امام حسن مجتبی(ع) بیان و استاد احمد مکری اشعاری را در مدح کریم اهل بیت خواندند و گزارشی از خدمات دکتر قدرتعلی حشمتیان عضو هیئت رییسه کانون نمایندگان ادوار مجلس ونماینده سابق سنقر و کلیایی را به اطلاع حاضرین در کنگره، رسانیدند.

در ادامه «حاج منصور زمان شعار» ضمن تجدید خاطرات گذشته و حضور چهل سال در این مراسم افطاری سنواتی به همراه آیت الله اشرفی اصفهانی در کنار سردار حشمتیان، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، به مدح و ثنای اهل بیت پرداختند. سخنران و مداح دیگر این مراسم حاج محسن طاهری مداح و نوحه سرای کشور نیز ضمن اشاره به سفرهای خود به دعوت دبیر کل حزب به کرمانشاه و سنقر و کلیایی، به نقش این جریان سیاسی در احیای مناسبات مذهبی مطالبی را عنوان کردند.

همچنین دکتر حشمت الله قنبری کارشناس مذهبی و استاد دانشگاه سخنران مراسم با اشاره به دوران زندگی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) همه را به رعایت تقوا و حسن خلق و خدمت به مردم رهنمود کردند.

در پایان این مراسم قدرتعلی حشمتیان دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران و رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران ضمن تشکر از همه حضار و گرامیداشت یاد و خاطره دکتر حسن غفوری فرد و حاج علی حشمتیان که در سالهای گذشته در این مراسم افطاری سنواتی حضوری فعال داشتند، از آقایان دکتر اشرفی اصفهانی، دکتر محمد شریعتمداری، دکتر منوچهر متکی، سردار سرتیپ شرفی، دکتر حشمت الله قنبری، برای اهداء لوح سپاس دعوت نمودند.

گرامیداشت شادروان دکتر حسن غفوری فرد و تقدیم لوح سپاس و لوح تقدیر به دکتر علیرضا غفوری فرد، فرزند ارشد ایشان

اهدای لوح تقدیر به دکتر عبدالله مرادی مدیرکل سیاسی وزارت کشور

اهدای لوح تقدیر به آیت الله رحیم علی بخشی نهاوندی با توجه به سابقه ۳۵ ساله امامت جمعه در مناطق جنگی و محروم

همچنین با اهدای لوح تقدیر به دکتر علی فایضی دبیرکل کانون همبستگی فرهنگیان، مهندس حسین طجرلو دبیرکل حزب نظم و قانون، دکتر بهروز کارخانه دبیر نمونه استانی حزب مستقل و اعتدال ایران، دکتر اکبر مظهری دبیر جمعیت سنقر و کلیایی های مقیم مرکز، حاج سیروس امجدیان خیر مسجد ساز و حسن درزینی مجری برنامه ها و عضو فعال حزب مستقل و اعتدال ایران در سال ۱۴۰۱، مراسم و کنگره با صرف افطاری و شام به اتمام رسید.