هشتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه

نمانامه: دبیر هشتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه گفت: خانه جشنواره از ۲۱ تا ۲۵ آبان ماه هرروز در سینما فلسطین به اکران آثار نامزد در جشنواره و برگزاری رویدادهای تخصصی رسانه برای نوجوانان و معلمان هنر خواهد پرداخت.

به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم مدرسه، امیرحسین اخوین گفت: آیین پایانی هشتمین دوره جشنواره فیلم مدرسه در روزهای ۱۹ تا ۲۷ آبان ماه در خانه جشنواره به میزبانی حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می شود و اختتامیه این رویداد در سه بخش شامل مقطع ابتدایی، علمی و آموزشی و بخش هنری هر یک به صورت مجزا  برگزار می‌شود.

وی گفت: شروع به کار و افتتاحیه آیین پایانی هشتمین دوره جشنواره فیلم مدرسه در بخش مقطع ابتدایی در ۱۹ آبان ماه و با اعطای جوایز و نشان ویژه برگزیدگی در محورهای داستانی، مستند، پویانمایی (انیمیشن)، تیزر تبلیغاتی، نماهنگ و علمی آموزشی و همچنین اهدای جوایز موضوعات ویژه خانه خلاق و نوآوری مضمون (تم) و جنبش کودکان، همراه خواهد بود.

اخوین ادامه داد: آیین بزرگداشت ابوریحان بیرونی و اعطای تندیس و لوح تقدیر بخش علمی آموزشی جشنواره فیلم مدرسه به همراه اعطای جوایز پنجمین مسابقه دانش آموزی نور، به صورت مشترک برگزار خواهد شد و اعطای تندیس و لوح تقدیر جوایز تخصصی در بخش هنری جشنواره در محورهای مختلف، شامل اعطای تندیس داوری مردمی و بخش جانبی، اعطای جوایز موضوعات ویژه سمپاد، سازمان جوانان هلال احمر، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و حوزه هنری کودک و نوجوان خواهد بود.

دبیر هشتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه، بیان داشت: خانه جشنواره از ۲۱ تا ۲۵ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ هرروز در سینما فلسطین به اکران آثار نامزد در جشنواره و برگزاری رویدادهای تخصصی رسانه برای نوجوانان و معلمان هنر خواهد پرداخت.

وی گفت: ویژه برنامه تلویزیونی جشنواره در روزهای ۱۹ تا ۲۶ آبان ماه هر شب از شبکه امید به صورت زنده به اعلام برگزیدگان محورهای هنری جشنواره اختصاص دارد.