هانیه توسلی: سانسور به رابطه مالک و منصوره لطمه زد!

پایگاه خبری نمانامه:  هانیه توسلی در گفت و گو با فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات درباره دلیل محبوب شدن کاراکتر مالک بین مردم گفت :«دلیل اصلی اینکه مردم بجای اینکه از مالک نفرت داشته باشند دوستش دارند جواد عزتی است. جواد عزتی بازیگر درجه یکی است و نقش را جوری بازی می‌کند که ما باهاش هم‌ذات پنداری می‌کنیم. وقتی ما با یک کاراکتر همذات‌پنداری کنیم دوستش هم داریم. درسته مالک یک کاراکتر منفیه اما در شرایطی است که دلت هم برایش می‌سوزد. با اینکه آدم بدی است اما تماشاگر بدش هم نمی‌آید موفق بشود. هرچند فکر نمی‌کنم نسل جدید به عنوان یک الگو بهش نگاه کند و تحسینش کند. فقط چون کاراکتر جذابی است و خوب اجرا می‌شود، دیدنی شده. بعضی وقت‌ها نقش‌های منفی به علت بازی بازیگر دیدنی می‌شوند.یک دلیلش هم این است که نقش‌های منفی پیجیده تر و نقش‌های مثبت حوصله سربر‌ هستند.

چیزی که در سانسور لطمه دید دقیقا جایی بود که مالک و منصوره به هم نزدیک می‌شدند. جایی که این رابطه داشت شکل می‌گرفت و قرار بود ببینیم این‌ها همدیگر را دوست دارند. سانسور به رابطه این دو کاراکتر لطمه زد.

سانسور‌ها هم خیلی عجیب بود. یعنی بدون سانسورش هم ببینید چیز عجیبی نیست. ری‌اکشن و عمل ‌و عکس‌العمل دو آدم بالغ و طبیعی است.

ما هم می‌دانیم داریم کجا زندگی می‌کنیم. سال‌های سال با این محدودیت‌ها فیلم ساختیم و بازی کردیم. کار عجیبی نکردیم. مثلا اگر یک نگاه محبت آمیز به مالک داشتم آن نگاه حذف شده. یا دیالوگ‌های خیلی معمولی حذف شده.

هرچند نمی‌شود گفت رابطه مالک و منصوره بیشتر از این بوده. منصوره به مالک زنگ زد که اگر داری می‌روی کیش من هم می‌خواهم ببینمت و همدیگر را در کیش می‌بینند و در سکانس‌ رستوران دیالوگ‌ها یکی در میان حذف شد و سکانس آخر هم حذف شد. اتفاق‌ها همین هست اما بعضی لحظات حذف شده.»