نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای

نمانامه: به دلیل بروز مشکل فنی ناگهانی و کامل نشدن پاره‌ای از جزییات فنی اجرا،  گروه اجرایی نمایش «پدر» که قرار بود اثر خود را از امروز (یکشنبه ۶ شهریور) در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه ببرد، درباره وضعیت اجرای این اثر نمایشی اعلام کرد: به دلیل بروز مشکل فنی ناگهانی در آخرین تمرین گروه و کامل نشدن پاره‌ای از جزییات فنی اجرا که می‌توانست منجر به ناقص شدن بخش‌هایی از اجرای نمایش شود، به احترام مخاطبان عزیز تئاتر ۲ اجرای نخست را به روزهای آتی منتقل کردیم. از تمامی مخاطبانی که بلیت ۲ اجرای نخست نمایش «پدر» را تهیه و قصد تماشای نمایش را در روزهای ۶ و ۷ شهریور داشتند، بابت اتفاق رخ داده عذرخواهیم.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: لازم به ذکر است مشکل پیش‌آمده مربوط به گروه اجرایی نمایش «پدر» است و از مدیریت و عوامل مجموعه تئاتر شهر نیز بابت لغو ۲ اجرای نخست عذرخواهیم و بابت همکاری و همراهی با گروه نمایش «پدر» سپاسگزار. براین اساس اجرای عمومی «پدر» از روز سه‌شنبه ۸ شهریور آغاز و روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ شهریور) ۲ اجرایی می‌شود.

خریداران بلیت دو روز لغو شده نمایش «پدر» چگونه می‌توانند به دیدن نمایش بنشینند؟

در ارتباط با سرنوشت آن دسته از مخاطبانی که بلیت دو روز نخست نمایش «پدر» را تهیه کرده بودند طبق  هماهنگی تارنمای تیوال (وب‌سایت) به عنوان ارائه دهنده بلیت این اثر نمایشی؛ با مخاطبانی که بلیت دو روز نخست این اثر را پیش از این تهیه کرده بودند تماس گرفته خواهد شد و بنا بر میل آنها طی اجراهای اضافه شده در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ شهریور)  می‌توانند به تماشای این اثر بنشینند.

همچنین آن دسته از افرادی که برای این روزها نمی‌توانند در سالن حاضر شوند بنا به میل و انتخاب آنها در روزهای بعدی بلیت تهیه شده توسط آنها قابل استفاده و بارگذاری در صندلی‌های سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به عنوان میزبان نمایش «پدر» خواهد بود.

نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای و نقش‌آفرینی رضا کیانیان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان، مارین ول‌هولک، سوگل خلیق، بهزاد کریمی، نجوا صاحب‌الزمانی در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.