نمایش «همه پسران من» به کارگردانی مهیار اسلامی و آرمین مهدیلو

 

پایگاه خبری نمانامه: نمایش «همه پسران من» به کارگردانی مهیار اسلامی و آرمین مهدیلو از امشب ۱ مهر ماه ساعت ۲۱ در مجموعه نمایشی دیوار چهارم به روی صحنه خواهد رفت.

این اثر که بر اساس نمایشنامه «همه پسران من» یکی از ماندگارترین متون نمایشی دنیا است که توسط آرتور میلر به رشته تحریر در آمده است، به‌صورت کارگردانی گروهی توسط مهیار اسلامی و آرمین مهدیلو آماده نمایش شده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده:«نمایش بر پایه یک اتفاق واقعی بنا شده است که در آن ۲۱ خلبان در جنگ جهانی دوم به دلیل نقص فنی کشته می‌شوند. جو کلر رئیس کارخانه‌ای است که در آن قطعات این هواپیماها ساخته می‌شدند. او و چند نفر از کارمندان این کارخانه راهی دادگاه می‌شوند.
در این‌ بین پسر جو کلر در جنگ مفقودالاثر می‌شود. نمایش سه سال بعد از این اتفاقات را نشان می‌دهد.»

گروه تئاتر ریما پیش از این، نمایش «گلن گری گلی رأس» را سال گذشته در این مجموعه نمایشی به روی صحنه برده بوده است.

آرمین مهدیلو، محمدرضا هلال زاده، علی آشمند، هدا کاویانی نسب، فرید رحمتی، المیرا صارمی، آناوا صدر هاشمی و مهیار اسلامی بازیگران این نمایش هستند و دیگر عوامل این اثرمانیا بیگلری (دستیار کارگردان)، عبدالرزاق بنی شیخ‌الاسلامی و ایمان نظری (طراحان صحنه و ساخت دکور)، مریم رستگار مطلق (طراح گریم)، ثمین بابا حسینی، ریحانه خائف زاده و علی احمدی (مجریان گریم)، امین دایی (ساخت تیزر، طراحی پوستر و بروشور و محتوای تبلیغاتی)، حمیدرضا طاهر (تصویربردار تیزر)، محمد جلالی نسب (عکاس)، مرتضی ملک جاری (اجرای نور و موسیقی)، مریم شریعتی (مدیر تبلیغات) و گروه هنری پژواک (تبلیغات مجازی)می‌باشند.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به وب‌سایتTik۸.com و یا نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۴ مراجعه کنند.