نمایش «عجیب السلطنه» به کارگردانی بهنود محمدی‌پور

پایگاه خبری نمانامه: نمایش «عجیب السلطنه» به نویسندگی علی بهروز نسب و کارگردانی بهنود محمدی‌پور از ۱۵ بهمن ماه هرشب ساعت ۱۹ اجراهای خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز خواهد کرد.

بازیگران:

در این نمایش فهیمه معین، مهیار احمدی، علی امیرخلیل، پدرام محمدی، یاسمن حسینی، سوزان صفانیا، مجید اقبالی، غزل میرزایی، امیر رییسیان به ایفای نقش می‌پردازند.

خلاصه نمایشنامه:

در خلاصه این نمایش کمدی که درون‌مایه ای تاریخی دارد، آمده است: «یکی بود یکی نبود پادشاهی بود که پس از سال ها صاحب پسری شد اما نوزاد دم و گوش بلندی داشت. او حکم داد هرکس این ویژگی ها را نداشت ناقص الخلقه قلمداد می شود. پس از او ولیعهد به تخت نشست و صاحب پسری شد که بی دم و بی گوش بود. او همه را فراخواند و گفت دم و گوش خاص حیوانات و وحوش است نه برای انسان. مردم که این موضوع را برنتابیدند…»

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از :

طراح صحنه و نور: علی ساسانی نژاد، طراح لباس: الهام میرباقری، طراح گریم: مرمر معتمدی دانا، علیرضا غدیری، مجری گریم: مصطفی کزازی، نوازندگان: احسان سامانی منش و رامین عبدالهی، مشاور امور رسانه و تبلیغات مجازی: سبا حیدرخانی، طراح پوستر و بروشور: سهیل درویش پرور، یاسمن حسینی، ساخت تیزر: سهیل درویش پرور، عکاس: مریم یونسی