نمایش «به‌ خاطر سارا» به کارگردانی حمید گلی

پایگاه خبری نمانامه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز یک‌شنبه ۳ فروردین، نمایش «به‌ خاطر سارا» به کارگردانی حمید گلی را روی پرتال اینترنتی خود قرار می‌دهد.

هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهای کانون در پرتال اینترنتی منتشر می‌‌شود. به همین منظور تئاتر «به خاطر سارا» به کارگردانی حمید گلی که در آن دو عضو دیگر گروه فیتیله‌ای‌ها یعنی محمد مسلمی و علی فروتن نقش‌آفرینی کرده‌اند، در روز یک‌‌شنبه سوم فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح به نمایش در می‌آید.

تئاتر «به خاطر سارا» تولید سال ۱۳۷۹ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

این نمایش داستان سه مردی است که برای یافتن گنج به سفر می‌روند. آن‌ها محل گنج را می‌یابند اما بر سر آن با هم درگیر می‌شوند تا پیرمردی دنیا دیده آن‌ها را آگاه می‌سازد که همه چیز در دست خداست اگر آن‌ها طالب گنج واقعی هستند آن را از خدا باید بخواهند….

بر همین اساس، این نمایش از ساعت ۹ صبح روز یک‌شنبه سوم فروردین به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است.

در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم‌ها و تئاترهای کانون، پیش از این فیلم‌های «کلانتری غیرانتفاعی» به کارگردانی زنده‌یاد یداله صمدی، «خمره»، «هامون و دریا» و «بچه‌های نفت‌» به کارگردانی ابراهیم فروزش، «ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری، «قله دنیا» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، «سبز کوچک» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، «آلبوم» به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد، نمایش «لپ گلی» به کارگردانی محمد مسلمی و «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی بدین شکل به نمایش درآمدند.

بر اساس این خبر، در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، با تلاش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید می‌شود و در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.