نمایش «اهل هوا» به کارگردانی محمد حاتمی

نمانامه: نمایش اهل هوا که در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه است با میزبانی سینماگران و هنرمندان وارد هفته پایانی شد. این نمایش که مضمونی اجتماعی و زنانه دارد مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته و تاکنون میزبان بسیاری از هنرمندان و دوستداران هنر از جمله غلامرضا دینان (رئیس روابط عمومی ایران)، سیدمحمد دستغیب (رئیس انجمن دوستی ایران و ساحل عاج سفیر سابق ایران در فرانسه و نیوزیلند)، سولماز صدقی (مشاوره انجمن دوستی ایران و ساحل عاج) و مهرداد مقدسی (خواننده) بوده است.

‌تئاتر «اهل هوا» به نویسندگی مریم تاجیک، کارگردانی محمد حاتمی و بازی بهنام شرفی، جواد یحیوی، هدیه محقق و لاله کریمی تا ۲۶ اسفند در عمارت نوفل لوشاتو ساعت ۱۹:۱۵ روی صحنه می‌ماند.

در خلاصه آن آمده: هامون با دست‌هایی که به خون دخترش و پدرش یوسف رنگین شده با نوک پیکانی تیز سراغ مادرش حلما می رود. حلمایی که پس از سی سال دوری چشم به راه رسیدن یوسفش است تا سرانجام همراه او به گوشه ای برود و کلبه‌ی عشقش را بنا کند…

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از :

تهیه‌کننده: مازیار رضاخانی، گروه کارگردانی: نیلوفر ‌رازمند و کوروش ‌شرفی، طراح پوستر: کیانوش ‌غریب‌پور، طراح لباس: هلیا ‌شکری، طراح نور: محمد ‌حاتمی، ساخت دکور: آرش شرفی، روابط عمومی: ندا ‌کاوندی، عکاس: رضا ‌جاویدی و یاسمین یوسفی‌راد، ساخت تیزر و اقلام تبلیغاتی: بهروز داوری، مشاور گویش یا لهجه: کاوه آذرآیین و موسیقی: قطعاتی از موسیقی بوشهر.