نقد و بررسی فیلم محمدرسول‌ الله

 

پایگاه خبری نمانامه: امشب ۱۷ آبان ماه، برنامه تخصصی «سینماگرام» در قالب ویژه برنامه رحلت نبی‌اکرم (ص) به بررسی فیلم «‌الرساله»(محمدرسول‌اله) ساخته مصطفی عقاد در ابعاد مختلف از جمله کارگردانی، موسیقی، بازیگری و دوبله می‌پردازد.

در همین راستا در بخش «میز کارگردانی» فرزاد موتمن و شاهرخ دولکو درباره کارگردانی این اثر ماندگار به گفت‌وگو می‌نشینند.

«میز موسیقی» با حضور دکتر امیرحسین ندایی و مزدا انصاری موسیقی فاخر و ماندگار این فیلم را مورد بررسی قرار می‌دهد همچنین شاهرخ دولکو به همراه محمدتقی فهیم «میز نقد» را پیش می‌برند.

دکتر حامد سقایان و رامتین شهبازی در بخش «میز بازیگری» به تحلیل بازی تاثیرگذار بازیگران «الرساله» خواهند پرداخت و در ادامه و در بخش «میز دوبله» تورج مهرزادیان گوینده و دوبلور پیشکسوت کشورمان و دوبلور (مشاور اعظم) در فیلم «محمدرسول‌اله» به همراه شاهرخ دولکو راجع به دوبله این فیلم صحبت می‌کنند.

در انتها «میز گفت‌وگو» به مصاحبه ویژه شاهرخ دولکو و حمید مجتهدی، مشاور و دوست مصطفی عقاد و مدیر پروژه دوبله فیلم اختصاص دارد.

«سینماگرام» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما به تهیه‌کنندگی میرمحمدحسین رضوی، کارگردانی محمدامین افشاری و سردبیری سجاد مهرگان است که هر هفته پنجشنبه‌ شب‌ها ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

محمد مصلحی مهمان «چهل سیزده» می شود

محمد مصلحی امشب در برنامه «چهل سیزده» از اسناد لانه جاسوسی می‌گوید.

برنامه تلویزیونی «چهل سیزده» امشب با اجرای مسعود ده‌نمکی از تلویزیون پخش می‌شود. محمد مصلحی مهمان برنامه جدید ده‌نمکی است.

محمد مصلحی، از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در جریان تسخیر سفارت آمریکا در تهران بوده است. او که در آن زمان دانشجوی رشته مهندسی راه و ساختمان در دانشگاه امیرکبیر بود، از سوی دانشجویان به عنوان مسئول مرکز بررسی و انتشار اسناد لانه جاسوسی انتخاب شد.
مصلحی قائم مقامی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و حضور در پروژه ساخت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را نیز در کارنامه خود دارد. او در همان دوران تسخیر لانه جاسوسی با لعیا پورانصاری از دانشجویان فاتح ازدواج می‌کند؛ پورانصاری هم از اولین روز تا آخرین روز حضور گروگان‌ها در ایران، در سفارت مشغول به فعالیت بود.

«چهل سیزده» ویژه برنامه رسانه ملی در هفته استکبارستیزی است که هرشب از ساعت ۲۲:۱۵ با اجرای مسعود ده‌نمکی روی آنتن شبکه ۴ می‌رود. محمدحسن روزی طلب و مهدی خانعلی‌زاده سردبیران این برنامه تلویزیونی هستند. محمدمهدی سموعی تهیه‌کننده «چهل سیزده» است.