مونودرام «چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن»

نمانامه: مونودرام «چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن» به کارگردانی «سیدصائب میر» که پیشتر جایزه بهترین اثر از نگاه تماشاگران و منتقدان در دهمین دوره جشنواره آرت اوکراینا (Artokraina) در سن‌پطرزبورگ روسیه را از آن خود کرده، اکتبر امسال(مهر ۱۴۰۱) با بازی «سهیل بابایی» در لهستان و آمریکا به روی صحنه می رود.

سهیل بابایی درباره این نمایش که در سال ۲۰۱۹ در فستیوال آرت اوکراینا روسیه برای نخستین بار اولین اجر ای بین المللی خود را داشت اظهار داشت: اجراهای بین المللی این نمایش به دلیل کرونا متوقف شده بود که به تازگی برای اجرا در منهتن نیویورک پذیرفته شده است.

این نمایش سال گذشته برای اجرا در جشنواره یونایتد سولو در آف برادوی نیویورک پذیرفته شد. چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن از ۱۸ اکتبر امسال (۲۶ مهر) به مدت هشت شب در منهتن به روی صحنه می رود.

بابایی افزود: این نمایش مستقل پیش از حضور در جشنواره برادوی به مدت ۵ شب در لهستان اجرا خواهد شد.

نمایش چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن با بازی مونولوگ سهیل بابایی از پنجم تا هشتم اکتبر (۱۳ تا ۱۷ مهر) در لهستان به روی صحنه می رود.

نمایش چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن، همچنین منتخب حضور در فستیوال تئاتر مکناس مراکش، برگزیده حضور در فستیوالِ تئاترِ آبی هند، جشنواره pro act fest اوکراین، فستیوال تئاتر فیزیکال گرجستان و جشنواره میتامبو زیمباوه نیز شده است.