موزه سینمایی گودزیلا افتتاح شد!

پایگاه خبری نمانامه: به نقل از نشریه نیوزویک، بازدیدکنندگان در فاز اول فعالیت این موزه از ۸ تا ۳۱ اوت (۱۸ مرداد تا ۱۰ شهریور) می‌توانند از ۸۰ مجسمه کمیاب گودزیلا، وسایل صحنه این مجموعه سینمایی و یک نمایشگاه کودک با تم مشابه بازدید کنند.

در فاز دوم از این تجربه جدید و هیجان انگیز، بازدیدکنندگان در نقش دانشمندان مرکز تحقیقات ملی آواجی در عملیات مهار گودزیلا همکاری می‌کنند. شرکت‌کنندگان در این بخش با ردگیری حرکات این هیولای جهش یافته با تشعشعات هسته‌ای، شانس این را دارند تا با استفاده از یک بند مستقیما به داخل دهان این موجود وارد شده و عملیات خود را به سرانجام برسانند. همچنین یک بازی تیراندازی نیز تدارک دیده شده که شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند با تفنگ‌های مخصوص به گودزیلا شلیک کرده و حملاتش را دفع کنند.
علاوه بر سفارش غذاهایی با تم فیلم‌های گودزیلا، علاقمندان همچنین می‌توانند یادگارهایی از جنس پیکسل، دستکش، تی‌شرت و دفترچه یادداشت‌ با طرح این شخصیت از موزه بخرند.

گودزیلا نام هیولایی خیالی است که برای اولین بار در مجموعه فیلم‌های‌ ژاپنی به همین نام دیده شد. گودزیلا که استعاره‌ای از تسلیحات هسته‌ای است و ژاپن پس از جنگ جهانی دوم را تصویر می‌کند، قدرت از بین بردن شهرها و تخریب گسترده را دارد. این جانور که در اعماق دریا زندگی می‌کند، معمولاً در فیلم‌ها یا علیه سایر موجودات خیالی می‌جنگد و یا عاملی تهدیدکننده‌ برای انسان‌هاست. حضور در بیش از ۳۰ فیلم، بازی رایانه‌ای، برنامه تلویزیونی، کتاب مصور و رمان این هیولای معروف را جاودان کرده است.