مهران مدیری: هیچکس وطنش را تکه‌پاره نمی‌خواهد

نمانامه: مهران مدیری با انتشار یک ویدوئو در صفحه اینستاگرامش گفت: هر کسی که در این کشور به دنیا آمده عاشق خاک و امنیت و تمامیت ارضی وطنش است. همه ما عرق ملی را داشته، داریم و خواهیم داشت.

 مدیری در ادامه این پیام ویدئویی افزود: هر اثری را که برای تلویزیون ساخته‌ام، خالقش هستم ولی مالکش نیستم. مالکیت هر اثری در تلویزیون با سازمان صداوسیماست و تصمیم برای پخش یا عدم پخش آن هم با همین سازمان است.

این بازیگر و کارگردان با تاکید بر موضوعات وطن، امنیت ملی و تمامیت ارضی بیان کرد: کدام ایرانی را می شناسیم که یک وطن تکه و پاره را بخواهد؟ اما دیگرانی نه از این کشور و مردم همیشه خواسته‌اند در طول این سال‌ها هر اتفاقاتی را به نفع خودشان مصادره و ضبط کنند. اتفاقات مردم و آدم ها را مال خود کنند و این خیلی ناجوانمردانه است.

مدیری با بیان این که بهترین تصمیم را مردم شریف و باهوش و دوست داشتنی ایران برای کشورشان می گیرند افزود: من همیشه با فضای مجازی مساله داشتم. فضای مجازی علاوه بر خوبی هایش مضرات بسیاری هم دارد. کمی باید مراقب فضای مجازی و خودمان باشیم. این همه نقل قول ها و اخبار عجیب و غریب هم اذیت مان می کند و هم باعث می شود نسبت به وقایع و آدم ها و خودمان اشتباه کنیم. امیدوارم برای مردم ایران بهترین اتفاق بیفتد. به روزهای روشن و حال بهتر امیدوارم. خداوند همه مردم ایران را در آغوش خودش بگیرد.