«ملاقات در پرلاشز» فیلم جدید سید جلال الدین دُری

پایگاه خبری نمانامه: سید جلال الدین دُری در تدارک ساخت فیلم جدیدش با عنوان «ملاقات در پرلاشز» است. به گزارش روابط عمومی پروژه، با صدور پروانه ساخت فیلم «ملاقات در پرلاشز» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سید جلال الدین دری، این پروژه سینمایی اوایل پاییز امسال جلوی دوربین خواهد رفت. پیش تولید فیلم قرار بود چند ماه قبل آغاز شود، اما هر بار با شیوع و آغاز موج جدید کرونا شروع کار به تعویق افتاد.
دری در خصوص داستان فیلم گفت: وقتی سه نویسنده بزرگ معاصر در قبرستان پرلاشز فرانسه یکدیگر را می بینند به نظرتان چه اتفاقی می افتد؟!
دری با شاره به نخستین ساخته اش اضافه کرد: «نرگس مست» تجربه سختی بود، اما نشان داد با توجه به همه بی مهری هایی که به آن فیلم شد، اعم از ممیزی، فصل بد اکران و ممنوعیت تبلیغات بر خلاف نظر پخش کنندگان و البته همزمانی با اوایل شیوع کرونا، فیلم توانست مخاطبان خودش را پیدا کند و بازخوردهای خوبی در داخل و خارج از کشور داشت.
به گفته او، موضوع و فضای «ملاقات در پرلاشز» نیز همچون «نرگس مست» برای علاقه مندان و اهالی فرهنگ و اندیشه جذاب خواهد بود.
دری همچنین درباره عوامل پشت دوربین و پروسه انتخاب بازیگران گفت: الان برای این مطلب زود است، اما در این باره دو رویکرد داریم؛ یا کاملاً به سمت عوامل و بازیگران با سابقه می روم و یا از افراد بااستعداد و چهره های جدید استفاده می کنم.
یادآور می شود فیلم «نرگس مست»، ساخته قبلی سید جلال الدین دری پس از ناتمام ماندن اکران عمومی به علت شیوع کرونا در زمستان سال ۹۸، تابستان پارسال به اکران آنلاین پیوست و سپس به شبکه نمایش خانگی پیوست.