مستند «عالیجناب» به کارگردانی سجاد ایمانی

پایگاه خبری نمانامه: این مستند در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر شرکت نموده است. کارگردان این اثر گفت: برنده شدن یا نشدن در این جشنواره در درجه بعدی اهمیت قرار دارد و همین که تعداد مخاطبان زیادی فیلم را می بینند بسیار برای تیم سازنده ما با ارزش است.

وی در ادامه افزود : در جشنواره سینماحقیقت، مستند «عالیجناب» به دلیل روایت قصه گوی فیلم ، مخاطب را به دنبال خودش می کشاند و با استقبال خوبی مواجه شد و امیدواریم در جشنواره فیلم فجر نیز همین استقبال در ابعاد بیشتری اتفاق بیفتد.

به گفته کارگردان آن قرار بود این مستند در ابتدا یک فیلم راجع به بی اعتقادی در همه زمینه های اعتقادی ، انسانی ، پایبندی به عهد، قول و وفا و … باشد که به همین واسطه در راستای آشنایی با شخصیت های خاص با گذشته های خوب و زندگی های دستخوش تغییر شده و بعد با قهرمان «عالیجناب» آشنامی شوند.

عوامل مستند «عالیجناب» عبارتند از : کارگردان: سجاد ایمانی، تهیه‌کننده: سجاد ایمانی و رضا دانش پژوه، تصویر بردار: احسان موسوی و امین کریمی، صدابردار: بهنام احسانی، طراحی و ترکیب  صدا: محمد حسین ابراهیمی، تدوین: سجاد ایمانی، اصلاح رنگ و نور: آرمین باامیدحق، پوستر و گرافیک: مدیا واثقی، مجری طرح : حوزه هنری استان فارس.