مراسم تشییع پیکر مجید اوجی برگزار شد


.
مراسم تشییع پیکر مجید اوجی، تهیه کننده تلویزیون صبح امروز (یکشنبه ۱۹ آبان) با حضور فلورا سام همسر مرحوم اوجی و برخی مدیران تلویزیون و هنرمندان از جمله محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو، مهدی فرجی، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، مهران مهام، غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک، علی اوجی، حسین کرمی رئیس مرکز سیما فیلم، مجید صالحی، برزو ارجمند، پژمان بازغی، لاله اسکندری، کمند امیرسلیمانی، الهام پاوه‌نژاد، فاطمه هاشمی، نیکی مظفری، حسن زارعی، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک و آناهیتا همتی در مسجد بلال برگزار شد.
.
پژمان بازغی که اجرای این مراسم را برعهده داشت، در ابتدا پیام تسلیت رئیس صدا و سیما را قرائت کرد و گفت: ضایعه دردناکی برای ما رخ داد. مجید اوجی همیشه از حامیان تولید فیلم و سریال بود و علی‌رغم بیماری خود با علاقه وارد گروه شده و کاری که از دستشان برمی‌آمد را انجام می‌داد.
.
لاله اسکندری نیز گفت: ایشان عاشق کار و زندگی‌اش بود و واقعا به کارش عشق می‌ورزید. همیشه می‌گفتم که اگر تلویزیون ۱۰ تهیه‌کننده مثل شما داشت، هیچ مشکلی نداشت. ولی متأسفانه در سال‌های آخر تلویزیون در حقش کوتاهی کرد و تلویزیون یکی از بهترین تهیه‌کنندگان خود را کنار گذاشت. قطعا اکنون در حال دیدن ما است.
.
مهدی فرجی (تهیه‌کننده و مدیر اسبق شبکه یک) نیز گفت: بیش از ۲۰ سال است که آقای اوجی را می‌شناسم و می‌خواهم شهادت دهم که ما چیزی جز خوبی از ایشان ندیدیم. هنرمند از دنیا نمی‌رود بلکه با آثارش زنده است. یکی از تهیه‌کنندگان خوب از بین ما رفت، اما یاد و خاطر او با آثارش هست. امید به زندگی او همیشه از چشمانش پیدا بود و میل به تلاش و خلاقیتش همیشه مشخص بود. باور نمی‌کنم در ۵۸ سالگی از این دنیا رفته باشد. کارهای خیلی بزرگی در ذهن داشت که می‌توانست انجام دهد.
.
سپس محمدرضا جعفری‌جلوه (مدیر شبکه دو) گفت: باید از آخرین کار این بزرگوار سخن بگویم که به‌ گونه‌ای حدیث نفس بود. او هرگز ناامید نشد و هر بار که او را می‌دیدیم، امیدوارتر بود. در سریال «مرضیه» با وجود سختی کار، بسیار کار کرد. رسیدن به مقام رضایت عالی‌ترین مقامی است که هر انسانی می‌تواند به آن برسد که در کار آخر و در شخصیت مرضیه نیز نشان داده شد و به نوعی خود مجید اوجی نیز به همین موضوع رسیده بود.
.
پس از پایان مراسم، پیکر زنده‌یاد مجید اوجی به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع شد.