مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» به کارگردانی بهمن گودرزی

با اتمام سریال «به رنگ خاک»، مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» به تهیه‎ کنندگی رضاجودی و به کارگردانی بهمن گودرزی از جمعه ۲۲ آذر روی آنتن می‎رود. پریسا گلدوست بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در این سریال ایفای نقش می کند.

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۲۳ قسمت ۴۵ دقیقه‎ ای تولید شده است و از جمعه تا چهارشنبه هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ از این شبکه پخش و ساعات ۱:۳۰، ۹:۴۵ و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود.
پنجشنبه‌ها هم خلاصه قسمت‎های پخش شده، نمایش داده می‌شود.
عوامل دیگر این مجموعه: خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، هومن شاهی، ویدا جوان، نگین معتضدی و سامان دارابی از بازیگران این مجموعه هستند.
بهمن گودرزی کارگردان، فریبرز سیگارودی مدیرتصویربرداری، رضا بختیاری نیک مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان، محسن دارسنج طراح چهره‌پردازی، آبتین برقی طراح صحنه، جواد مقدس صدابردار، زهرا صمدی طراح لباس، وحید مرادی مدیرتولید، مارال فتحی منشی صحنه، مهدی جودی تدوینگر، سمیرا بختیاری عکاس، علیرضا ابویی تصویربردار پشت‌صحنه سریال «زیر همکف» است و مهدی حمزه و احسان لطفیان نویسندگان آن هستند.