کارلووی واری «سرنوشت» طالبی را پذیرفت

 

پایگاه خبری نمانامه: پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم کارلووی واری ، مهم ترین رویداد سینمایی مرکز و شرق اروپا فهرست فیلمهای سینمایی داستانی و مستند راه یافته به بخش «پروژه های در حال تولید» این رویداد  را اعلام کرد.

دوازده پروژه از جمله  مستند سینمایی «سرنوشت» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی الهه نوبخت و یاسر طالبی برای کسب جایزه بهترین پروژه  رقابت می کنند .

«سرنوشت» (destiny) محصول ایران، فرانسه ، آلمان و نروژ است.

به بهترین پروژه این بخش  جایزه نقدی ۵ هزار یورویی اعطا می شود.

«سرنوشت»، داستان دختر نوجوانی به نام سحر و پدرش، رحیم است. داستانی از تردید، عشق ، صبر و جاودانگی!

تصویربرداری این مستند از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و اسفندماه ۱۳۹۹ به پایان رسید و قرار است این مستند ۸۰ دقیقه ای در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود.

بیشتر مستند نیمه بلند «دلبند » را طالبی و نوبخت ساخته بودند که در عرصه بین المللی حضور داشت.

«سرنوشت » در بخش فیلم های در دست تولید با رقبایی از لهستان، رومانی، اوکراین، فرانسه ، آلمان  ، آرژانتین، روسیه و گرجستان به رقابت می پردازد.

عوامل این مستند عبارتند از:

کارگردان: یاسر طالبی، تهیه‌کنندگان: الهه نوبخت، یاسر طالبی، تهیه کنندگان همکار : بارد کجوگ رونینگ و فابین گرینبرگ از نروژ، هنگامه بلوری از آلمان، استفانیه لبرون از فرانسه، دستیار کارگردان: فرزانه فتحی، صدابردار: نوراله طور سوادکوهی، حسن جعفری، وحید ابراهیمی، فیلم‌بردار: یاسر طالبی، تدوین‌گر : یاسر طالبی، رضا شیروانی، مشاور تدوین:  کاوه ایمانی، محقق و مدیرتولید: شرف الدین اعزی