فیلم (کوویید یازده) به کارگردانی فاطمه کثیرلو

پایگاه خبری نمانامه: فیلم (کوویید یازده) به کارگردانی فاطمه کثیرلو و نویسندگی محمدعلی مترنم دو منتقد جوان سینمای ایران تهیه و تولید شده و در مرحله ارسال به جشنواره های خارجی و داخلی ست.
این فیلم کوتاه ،صامت بوده و کمدی موقعیت کلاسیک گونه ای دارد همراه با دوربین تکنیکال و تدوینی مدرن و گاها نوآورانه است. کارگردان این اثر قصد اپیزودی کردن این فیلمنامه تحت عنوان یک مجموعه کوتاه کمدی موقعیت صامت در یازده اپیزود را دارد. فیلم کوویید یازده اولین فیلم تاریخ سینمای ایران است که از تکنیک (دالی زوم)در آن استفاده شده و نیز اولین فیلم تاریخ سینما ایران است که از تکنیک(مچکات گرافیکی) بهره برده است.

همچنین تنها فیلم تاریخ سینما در جهان ک تمام فیلم پلان به پلان از ابتدا تا انتها از مچکات تداومی بهره جسته و حتی یک پلان اضافه و بدون مچکات تداومی در آن نیست.

علاوه بر این نوآوری های تکنیکال دوربینی یکسری نو آوری هایی در زمینه ی اصلاح رنگونور در این اثر به چشم میخورد ک این عمل ابزاریست تا سبب شود حس بیشتری در مخاطب برانگیخته شود . داستان فیلم در رابطه با بیماری کروناست که عدد یازده بر تعداد یازده پلانه بودن اثر اشاره دارد.