فیلم کوتاه «زالو» وارد مرحله تدوین شد.

پایگاه خبری نمانامه: به گزارش روابط عمومی پروژه؛ فیلمبرداری فیلم کوتاه «زالو» به کارگردانی وحید نیکراد و امید مصباحی و تهیه‌کنندگی مهران مهدویان در تهران به پایان رسید و قرار است این اثر پس از انجام مراحل فنی در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته باشد.

این فیلم در حال حاضر مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر می‌گذارد. علیرضا مهران، سارا مایلی، لادن ژاوه‌وند، اصغر سمسار زاده، جمشید عسگری و احسان دانشی بازیگران «زالو» هستند.

در خلاصه داستان «زالو» آمده است: سارا دختر بچه‌ای ۸ ساله و نان آور خانواده است که پدرش تمام درآمد هر روزش را از او می‌گیرد. سارا فرصت کمی دارد تا تصمیم‌گیری کند تا کیف پولی که پیدا کرده را به صاحبش برگرداند یا لباس زیبای کودکانه و گرانقیمتی که مدت‌هاست پشت ویترین یک مغازه دیده را برای خودش خریداری کند؟!

فهرست کامل عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه‌کننده: مهران مهدویان

نویسنده: وحید نیکراد (بر اساس طرحی از سمیه پیریایی)

کارگردانان: وحید نیکراد، امید مصباحی، مشاور کارگردان: محمدحسام حدادیان، مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، صدابردار: مجتبی بلالی، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه، طراح چهره‌پردازی‌: فرزانه جدید، مدیر تولید: مهرداد بابایی، بازیگردان: زهرا نامور، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: زهرا محبی، منشی صحنه: پریسا دادخواه، برنامه‌ریز: امین رحیمی و دستیار اول کارگردان: محمد سرلک