فیلم کوتاه «ریوِرس» ساخته رویا نژادشجاعی

 

پایگاه خبری نمانامه: فیلم کوتاه «ریوِرس» به نویسندگی و کارگردانی رویا نژادشجاعی که پیش از این نمایش عمومی نداشته است، از ۱۱ آبان ماه در پلتفرم وُدیو برای مخاطبان به نمایش درآمد.
«ریوِرس» اولین فیلم کوتاه رویا نژادشجاعی است که سال ۱۳۹۶ نیز در جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اروند آبادان به نمایش درآمد. رویا نژادشجاعی فیلمساز جوان اهوازی، هنرآموخته انجمن سینمای جوانان ایران است که ساخت فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه ای به سفارش حوزه هنری آبادان و فیلم مستند «دری به دریغا» را در کارنامه دارد. این فیلم مستند به جشنواره فیلم کوتاه رویش راه یافت و نامزد بهترین کارگردانی از ششمین جشنواره سینمای خوزستان نیز شد. فیلم کوتاه «دندان اسب» نیز دومین فیلم داستانی او محسوب می‌شود.
مهرک علوی تنها بازیگر این فیلم کوتاه است. در خلاصه داستان «ریوِرس» آمده است: «زنی تلاش می کند در بازجویی قتل ناکرده شوهرش را انکار کند اما این یک تمرین سخت است تا ببیند که نمی تواند.»
فهرست عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: رؤیا نژادشجاعی

بازیگر: مهرک علوی

فیلمبردار: محمود اسدی

طراحی و ترکیب صدا: محمدمهدی جواهری زاده

صدابردار: حسن صباغ

دستیار کارگردان: عباس جان احمدی

اصلاح رنگ و نور: اشکان جوشن پوش

جلوه های ویژه: کامران صاحبی

گریم: زیبا بابادی

دستیاران تصویر: امیر موگهی، حسین نوروزی و حسین سلامات

مدیرتولید: سحر طلاوری و احمد معبودی

طراح صحنه و لباس: پریسا دانشگر، دستیار صحنه: محسن طاهرزاده، موسیقی: علی عابدزاده، عکاس و تصویر پشت صحنه: سپیده شهنی، تدارکات : رضا آسیابانی، طراح پوستر: سپیده شهنی، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه کننده: رؤیا نژادشجاعی و انجمن سینمای جوانان اهواز.