فیلم «هشدار قرمز» به کارگردانی راوسون مارشال توربر

پایگاه خبری نمانامه: سازندگان فیلم در حال تولید «هشدار قرمز» Red Notice از توقف تولید آن به خاطر شیوع گسترده کرونا خبر دادند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، اکشن ماجراجویانه و کمدی «هشدار قرمز» به کارگردانی راوسون مارشال توربر که از آن با بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری به عنوان یکی از تولیدات پرهزینه نتفلیکس یاد می شود، مراحل فیلمبرداری خود را برای جلوگیری از ابتلای عوامل سازنده به ویروس کرونا متوقف کرد.

دواین جانسون، رایان رینولدز، گال گادوت، ریتا آریا و …. در این فیلم بازی دارند. جانسون شنبه گذشته در یک پست اینستاگرامی به خبر تعویق دو هفته ای در تولید این فیلم پرداخت. او که یکی از تهیه کنندگان فیلم نیز هست، خطاب به عوامل پروژه نوشت: « مایه افتخار من است که با همه گروه تولید در این باره صحبت کنم و دلیل توقف تولید را توضیح دهم، زیرا مهمترین نکته در حال حاضر این است که همه اعضا را نزد خانواده هایشان بفرستیم. خداوند از نوزادان ، همسران ، عزیزان و سالمندان ما محافظت می کند. ما همچنان به نظارت و ارزیابی دقیق این شرایط ادامه خواهیم داد تا بهترین تصمیمات را برای خانواده های خودمان و اعضای گروه بگیریم و با هم همکاری کنیم. برای غلبه بر مشکلی که پیش روی ماست، دولت ما وظیفه خود را انجام خواهد داد ، همانطور که دولتها در سایر نقاط جهان وظایفشان را در این باره انجام خواهند داد. خواهش می کنم همه سالم، هوشیار و ایمن بمانید و بیایید از یکدیگر محافظت کنیم. ما همه در این راه کنار هم هستیم و با هم».

نتفلیکس البته اعلام کرده اگرچه تولید فیلم با وقفه دو هفته مواجه شده، اما به پرداخت حقوق بازیگران و عوامل ادامه خواهد داد.

این فیلم داستان یک پلیس بین الملل است که در جست و جو برای دستگیری بزرگترین و تحت تعقیب‌ترین سارق هنری است.