فیلم های جهانگیر الماسی نقد می شوند

 

پایگاه خبری نمانامه: این هفته و همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی و در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم هایی از “جهانگیرالماسی “بازیگر کشورمان ، در جدول پخش صحنه گران (مرور آثار) این شبکه قرار گرفته است.
به گزارش رسیده، جهانگیر الماسی، بازیگر قدیمی است. که علاوه‌بر بازیگری به‌عنوان نویسنده و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر او در حرفه‌ی نویسنده گی و کارگردانی “فیلم رنج و سرمستی” است.
او فعالیت هنری خود را در تئاتر از سال ۱۳۴۸ در اهواز آغاز کرد و با بازی در فیلم “ریشه در خون “به کارگردانی سیروس الوند وارد سینما شد.گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال “در چشم باد”، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جهانگیر الماسی محسوب می‌شود، مخصوصا همکاری با هنرمندان باتجربه‌ای همچون فرامرز قریبیان، اکبر زنجان‌پور، حمید طاعتی و نعمت‌الله گرجی توانایی‌های بازیگریش را ارتقا بخشید. یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی جهانگیر الماسی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.
او در سال ۱۳۸۷ دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. در این سال با بازی در ۴ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم جهانگیر الماسی در این سال، بازیگری درسریال “حکم‌جلب” به کارگردانی احمد کاوری، سریال “نشانه‌ها” به کارگردانی حمید بهمنی، سریال “در چشم باد “به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

جهانگیر الماسی تاکنون موفقیت‌های بسیاری در جشنواره‌ها کسب کرده و توانسته در آثار کاری خود نامزد جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فجر شود.

فیلم های ” آوار ”، ” پدر بزرگ ”، ” طفلان مسلم ۱ ”، ” طفلان مسلم ۲ ”، ” شبح کژدم ”، ” لنگرگاه ”، ” آشیانه مهر ” آثاری هستند که با بازی این بازیگر، به ترتیب از شنبه ۵ تا جمعه ۱۱ آبان ماه ، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می شوند.