فیلم سینمایی «هالووین هیوبی» با بازی «آدام سندلر»

پایگاه خبری نمانامه: پوستر فیلم سینمایی «هالووین هیوبی» با بازی «آدام سندلر» کمدین مطرح سینمای هالیوود منتشر شد. این فیلم اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از ۱۶ مهر ۱۳۹۹ مصادف با ۷ اکتبر ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.
آدام سندلر، جولی بوون، کوین جیمز، مایا رودولف، شکیل اونیل، راب اشنایدر، ری لیوتا، جون اسکویب، استیو بوشمی، مایکل چکلیس، و کینن تامسون از بازیگرانی هستند که در فیلم «هالووین هیوبی» حضور دارند و به نقش‌آفرینی می‌پردازند.
سندلر آخرین بار در فیلم درام و جدی «الماس‌های تراش نخورده» به ایفای نقش پرداخت و توانست تحسین همگان را برای بازی در نقشی جدی به همراه داشته باشد.
علاوه بر آدام سندلر بازیگرانی همچون استیو بوشمی، کوین جیمز، راب اشنایدر، ری لیوتا، مایا رودولف و جولی بوون در این فیلم سینمایی ساخته شبکه نتفلیکس به ایفای نقش پرداخته اند.
در خلاصه داستان فیلم هالووین هیوبی آمده است: هیوبی دوبویس هرساله هالووین را بدون پاداش و قدردانی سپری می‌کند تا از برگزاری ایمن و مطابق قوانین هالووین توسط ساکنان شهر سیلم اطمینان حاصل کند، اما امسال یک جنایت‌کار فراری و یک همسایه‌ی جدید مرموز هیوبی را در حالت آماده‌باش کامل قرار داده است. زمانی‌که مردم شهر شروع به ناپدید شدن می‌کنند، هیوبی باید پلیس و سایر اهالی را متقاعد سازد که هیولا‌ها حقیقی هستند و تنها او قادر به ایستادن مقابل آن‌ها است.

بااین‌حال امسال اتفاق عجیب‌وغریبی رخ می‌دهد و نجات هالووین به دستان هیوبی می‌افتد. این مرد خوش قلب برای نیل به چنین هدفی باید مردم شهر را متقاعد کند که هیولا‌ها واقعی هستند و تنها او می‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد و خطر را از هالووین دور سازد.