فیلم سینمایی «دومینو» ساخته لاله برزگر

پایگاه خبری نمانامه: فیلم سینمایی «دومینو» به کارگردانی لاله برزگر بعد از نامزدی بهترین فیلم در جشنواره هوف آلمان راهی جشنواره های صوفیا منار بلغارستان و ماکس افولس آلمان می شود.

جشنواره ماکس افولس در اول و دوم بهمن ماه میزبان این فیلم می باشد. این جشنواره با بیش از چهل سال سابقه از مهترین جشنواره های استعدادیابی فیلمسازان جوان از آلمان، اتریش و سوئیس بوده که فیلم دومینو به عنوان محصول مشترک ایران و آلمان در این جشنواره حضور خواهد داشت.
بیست و هشتم دی ماه در نمایش فیلم دومینو در جشنواره صوفیا منار خانم لودمیلا یانیوا استاد ادبیات فارسی دانشگاه صوفیا، که کتابی درباره زنان فیلمساز ایرانی نوشته است، به نقد و بررسی این فیلم خواهد پرداخت.
دومینو به تهیه کنندگی لاله برزگر سال گذشته در تهران جلوی دوربین رفت‌. داستان فیلم‌ درباره یلدا دختر جوانی است که سعی دارد در کنار تحصیل و کار، مشکلات زندگی زناشویی خود را پشت سر بگذارد، اما از پس همه مسئولیت ها برآمدن، پیچیده تر از آن است که او می اندیشد.
عوامل اصلی فیلم‌ عبارتند از : بازیگران: سونیا سنجری، کیوان محمدی، آرش عفیف، نسیم بهادری، فرخ مهر کیوان، محمد رضا برزگر، مجری طرح و مدیر تولید: محمد حسین سیف، مدیر فیلمبرداری: محمد رضا سجادیان، موسیقی: نینا برزگر، مدیر صدابرداری: هادی معنوی پور، عکاس: حسین شعاعی.