فیلم سینمایی «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران شنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ با همکاری کافه سینما و فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن نقد و بررسی می‌شود. در بیست و هفتمین اکران از برنامه‌ «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» سایت کافه سینما و فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «جوکر» پدیده مهم سینمای جهان روی پرده می‌رود. این فیلم در هفتاد و ششمین دوره جشنواره ونیز برنده شیر طلایی بهترین فیلم شده است.

جلسه نقد و بررسی فیلم نیز با حضور امیر قادری و کورش جاهد پس از اکران آن همچون همیشه در میان علاقه‌مندان سینما برگزار خواهد شد تا ریشه‌های اهمیت این فیلم-پدیده‌ امسال سینمای جهان، بررسی شود.

شاهین کربلایی طاهر پژوهشگر و فیلمساز، مولف و مترجم آثاری چون سینمای اعتراض، سینمای آخرالزمانی، گفت‌وگو با سم پکین پا، هیچکاک به روایت هیچکاک، گفت‌وگو با آرتورپن نیز میهمان نشست بیست و هفتم خواهد بود.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.همچنین برای رزرو بلیت نیز می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.