فیلم سینمایی «ترانه» با موضوع مدلینگ

 

پایگاه خبری نمانامه: اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «ترانه» با حضور جمعی از چهره‌های سیاسی و سینمایی همراه با عوامل فیلم، شب گذشته (چهارشنبه ۳ بهمن ماه) در دو سانس پیاپی در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

به گزارش رسیده، در اولین اکران مردمی این فیلم الهه حصاری، امیررضا دلاوری، نازنین فراهانی، مریم معصومی، نسیم مسلمی، ایران مسعودی، حدیث مدنی، مهناز کرباسچیان، حسن ولی‌خانی و آیدا تبیانیان از بازیگران فیلم همراه با مهدی صاحبی کارگردان و محمدتقی انصاری تهیه‌کننده «ترانه» با مخاطبان به تماشای فیلم نشستند.

علاوه بر بازیگران «ترانه»، داریوش یاری، شهرام حقیقت‌دوست، آوا دارویت و سپیده خداوردی نیز از هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

همچنین سید محمد حسینی (وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی)، احمد امیرآبادی فراهانی (عضو هیئت رئیسه مجلس)، عدل هاشمی‌پور (نماینده مجلس)، احمد انارکی محمدی (نماینده مجلس)، سید فرزاد نجات‌نیا (دستیار ویژه وزیر ارتباطات)، سید محمدرحیم فاضلی‌نژاد (مدیرکل بهزیستی استان تهران)، حمیدرضا تحصیلی (معاون شهردار تهران) و حسین دهباشی از جمله چهره‌های سیاسی حاضر در اکران مردمی فیلم سینمایی «ترانه» بودند.

«ترانه» با موضوع مدلینگ و فشن، روایتگر زندگی پر فراز و نشیب دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش او را مجبور کرده برای تامین هزینه‌های زندگی، فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب کند و در این مسیر ماجراهای مختلفی برای او و همکلاس‌هایش رخ می‌دهد.

الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیررضا دلاوری، مریم معصومی، بابک انصاری، نازنین فراهانی، سیاوش چراغی‌پور، حدیث مدنی، ایران مسعودی، آیدا تبیانیان، نسیم مسلمی، مهناز کرباسچیان، میترا شاکری و ریحانه محمدنژاد بازیگران «ترانه» هستند که اکرانش از ۳ بهمن ماه در سرگروه کورش آغاز شده است.

مهدی صباغ‌زاده مشاور کارگردان و حسن بیرانوند سرمایه‌گذار «ترانه» هستند و شرکت پخش «نیمروز فیلم» پخش این فیلم را بر عهده دارد.