فیلم سینمایی «آدام» به کارگردانی احمد تجری

علی استادی، ارمیا قاسمی و فاطیما عنصری به فیلم سینمایی «آدام» به کارگردانی احمد تجری پیوستند.

فیلم سینمایی «آدام» به کارگردانی احمد تجری، نویسندگی: فاطیما اباحمزه و حجت پاشاپور و تهیه کنندگی ماندانا جلالی هفته گذشته در تهران کلید خورد.

علاوه بر علی استادی، ارمیا قاسمی و فاطیما عنصری که به تازگی به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده اند، بیتا سحرخیز، مهران ضیغمی، مهری آل آقا، حجت پاشاپور، بابک قادری، افشین سنگ چاپ، ارمیا خندان و شقایق دلشاد از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

«آدام» قصه خانواده ای است در جنوب شهر که مادر خانواده دچار آلزایمر است اما همواره در تلاش است که روابط بین فرزندانش خوب و شاد باشد، طی اتفاقی مادر روانه زندان می شود.

از دیگر عوامل این اثر هنری می توان به مدیر برنامه ریزی: فاطمه حسن لی، دستیار اول کارگردان: حسن خان محمد پور، مدیر فیلمبرداری: وحید ملک محمدی، طراح گریم: دانیال شعاعی، صدابردار: روح الله جعفر بگلو، طراح صحنه و لباس: ساناز هاشم پور، منشی صحنه: لیلا مربی، مدیر تولید: سعید احمدی، مدیر تدارکات: علیرضا بربری، دستیار دوم کارگردان :نیوشا محرابی، مجری طرح: ارمیا قاسمی، تدوین: نفیسه رستمی، اصلاح رنگ و نور: بابک کاظم زاده، مدیران رسانه و روابط عمومی: محسن بیده و سید محمد صادق سیادت و عکاس: آرمین فلکی اشاره کرد.