فیلم «تومان» ساخته مرتضی فرشباف آماده اکران آنلاین

 

پایگاه خبری نمانامه: «تومان» فیلمی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در پنج بخش کارگردانی، بهترین نقش اول و مکمل مرد، بهترین فیلمبرداری و بهترین صدابردار و صداگذاری نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین جشنواره شد که درآخر فقط جایزه بهترین فیلمبرداری را گرفت.
وضعیت این فیلم هم مثل دیگر فیلم‌های سینمایی پشت خط اکران بوده که در تعطیلی سینماها پس از همه‌گیری کرونا بلاتکلیف مانده‌اند ولی سازندگان «تومان» تصمیم تازه‌ای برای فیلم خود گرفته‌اند.
مرتضی فرشباف گفت: با شرایطی که وجود دارد و فیلم‌های زیادی که از سال ۹۷، جشنواره سال ۹۸ و تولیدی‌های غیرجشنواره‌ای سال گذشته در صف اکران هستند، تصمیم گرفتیم فیلم «تومان» را به صورت آنلاین اکران کنیم و احتمالا از دو هفته دیگر این کار انجام خواهد شد.

او با اشاره به بررسی‌هایی که از اکران آنلاین «طلا» کرده و با ابراز امیدواری از اینکه این نوع نمایش به خوبی با استقبال مخاطبان همراه شود، گفت: هماهنگی‌های لازم با پلتفرم‌هایی که فیلم را نمایش می‌دهند انجام شده و قرار است تبلیغاتی در بیلبوردها و استندها نیز داشته باشیم.

فرشباف همچنین اضافه کرد که برای اکران «تومان» در درایواین سینما نیز احتمالا اقدام خواهد شد.

«تومان» با بازی میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه، ایمان صیاد برهانی و حامد نجابت فیلم درباره فردی است که از راه قمار اسب و فوتبال تلاش می‌کند یک شبه طبقه اجتماعی خود را تغییر دهد.