فیلم اکشن «هیچکس» با نقش آفرینی باب اودنکرک

پایگاه خبری نمانامه: ساخت دنباله فیلم سینمایی «هیچکس» هنوز چراغ سبز نگرفته، اما دریک کولستاد در حال حاضر روی فیلمنامه آن کار می‌کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ایندی وایر، دنباله فیلم اکشن «هیچکس» با نقش آفرینی باب اودنکرک که ماه مارس نمایش داده شد، هنوز برای ساخت از سوی استودیوی سازنده چراغ سبز نگرفته است. با این حال، دریک کولستاد نویسندگی فیلمنامه این دنباله سینمایی را متوقف نکرده است.
ایلیا نایشولد کارگردان فیلم «هیچکس»، اخیراً در مصاحبه‌ای تایید کرد کولستاد که فیلمنامه قسمت نخست را هم نوشته بود، در حال طرح ایده و نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم سینمایی است.
او در این باره گفت: داستان‌های زیادی را می‌توان در دنیای این فیلم و شخصیت هاچ طرح کرد. کولستاد کار روی فیلمنامه قسمت دوم را آغاز کرده است.
البته تا کنون هیچ تاییدیه رسمی برای ساخت این فیلم اعلام نشده؛ اما با توجه به موفقیت تجاری و استقبال منتقدان، دلایلی وجود دارد که مخاطبان را به ساخت دنباله این اثر امیدوار نگه می‌دارد. اریک کوهن منتقد ایندی‌وایر، در نقد خود این فیلم با بازی قابل قبول باب اودنکرک را اثری شبیه به مجموعه فیلم‌های «جان ویک» با بازی کیانو ریوز توصیف کرد.
داستان فیلم سینمایی «هیچکس» بر شخصیتی به نام هاچ با بازی اودنکرک تمرکز دارد که قبلاً یک قاتل حرفه‌ای بوده و اکنون به مردی خانواده دوست تبدیل شده است. مجموعه‌ای از اتفاقات باعث می‌شود که او با یک گروه خلافکار روسی مواجه شود. این فیلم تاکنون اکشن‌ترین نقش اودنکرک بوده است.
اودنکرک که برای بازی در سریال‌های «برکینگ بد» و «بهتره با کال تماس بگیری» شناخته می‌شود، اخیراً در فیلم‌های «نام من دلمایت است» و «زنان کوچک» نقش آفرینی کرده است.