فیلم‌ «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه

بیست‌ و چهارمین جشنواره فیلم «مولف رباط» در کشور مراکش بااعطای جایزه بهترین فیلمنامه و بازیگر زن به «درساژ» ساخته پویا بادکوبه برگزار شد.

در این رویداد سینمایی که از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ نوامبر (۲۵ آبان تا اول آذر) در کشور مراکش برگزار شد، در نهایت فیلم‌ «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه توانست دو جایزه بهترین فیلمنامه (حامد رجبی) و بهترین بازیگر زن (نگار مقدم) را از آن خود کند.

‎«درساژ» به تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری پیش از این در جشنواره‌های متعدد جهانی حضور داشته و جوایزی از جمله تقدیر ویژه هیات داوران برلین و سیمرغ بهترین فیلم اول جشنواره جهانی فجر را دریافت کرده است. ‌‎

در این فیلم سینمایی علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی ،علیرضا ثانی‌فر،علیرضا آقاخانی ،سیامک ادیب،جلال فاطمی ،لویی سیفی ،یسنا میرطهماسب ،باسط رضایی، به‌آفرید غفاریان ،شایان فصیح‌زاده، رامبد مطلبی و با معرفی نگار مقدم به ایفای نقش می‌پردازند.

«درساژ» ساخته پویا بادکوبه در کنار «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه بین‌المللی جشنواره رباط بودند و همچنین فیلم «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی نیز در بخش سینمای جهان این جشنواره سینمایی به نمایش گذاشته شد.

پخش بین‌المللی فیلم «درساژ» را نسرین میرشب برعهده دارد.