فستیوال ترایبکا برای کمک به فیلمسازان سیاهپوست فراخوان داد

پایگاه خبری نمانامه: به نقل از سایت جشنواره ترایبکا، قستیوال فیلم ترایبکا به ریاست رابرت دنیرو با انتشار فراخوانی از هنرمندان سیاهپوست خواست در ساخت فیلم‌های جذاب، برنامه ها و سایر پروژه‌های مرتبط با موضوع زندگی سیاهان شرکت کنند.
در فراخوان ترایبکا که با عنوان «خلاقیت‌های سیاه!» برای شناسایی و حمایت مالی از فیلمسازان سیاهپوست منتشر شده، آمده است:
«ما با مشکلات سیاهپوستان در همکاری با نهادهای مردمی Black Realities ، Artizen و Oregon Shakespeare برای حمایت مالی از فعالیت‌های خلاقانه مرتبط با واقعیت‌های جامعه سیاه‌پوستان اعلام آمادگی می‌کنیم.»
در ادامه این فراخوان آمده: «در این زمینه ما آمادگی داریم تا با اهدا مبلغ ده هزار دلار به هنرمندانی که در زمینه فیلم، فیلم های جذاب، برنامه‌ها و سایر پروژه‌های مبتنی با این موضوع فعالیت می‌کنند کمک کنیم تا بتوانند تجربیات و شرایط متنوع خود را برجسته کنند. ما در این مشارکت می‌خواهیم ضمن شناسایی استعدادها، با احساسات جامعه جهانی سیاهپوستان همراهی کنیم.»
فستیوال ترایبکا وعده داده که اثر برتر و منتخب این فراخوان را به نمایش بگذارد: «پروژه انتخاب شده اولین نمایش جهانی خود را در بیستمین سالگرد جشنواره فیلم Tribeca خواهد داشت.»
این فستیوال در پایان فراخوانش تاکید کرده که مهلت ارسال آثار تا ۲۲ مارس است؛ «به دوستانتان بگویید! بیایید زندگی سیاه را با هم جشن بگیریم!»