فراخوان سومین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر

نمانامه: سومین دوره «جشنواره ملی فیلم و عکس مادر» در راستای توجه به جایگاه والای مقام مادر و شناسایی و تقدیر از تولیدات ارزشمندِ این حوزه در دو بخش اصلی فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم و عکس مادر، این دوره از جشنواره نیز در دو بخش اصلی فیلم کوتاه و عکس با موضوعات مفهوم مادر و مادری و نقش و جایگاه مادر در خانواده، زندگی شهری، سلامت روانی جامعه و سایر ابعاد زندگی (آموزش، بهداشت، معنویت)، مادر در اقوام ایرانی، مادران انتظار و … برگزار می‌شود.

همچنین مسابقه پویش «مادر دوست داشتنی من به روایت فیلم» نیز از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

این بخش مرتبط با ارسال ویدیوهای کوتاه موبایلی با زمان کمتر از ۳ و بصورت روایتی هنری از لحظه های دوست داشتنی مادران ایرانی است که در قالب یک پویش در بخش روبینو اپلیکیشن روبیکا برگزار می شود.

برگزاری کارگاه های آموزشی، مهارتی و انتقال تجربه در زمینه فیلمسازی و کارگاه های تولید محتوای تصویری موثر است که توسط اساتید، پیشکسوتان و هنرمندان معتبر، بصورت آنلاین و در اپلیکیشن روبیکا برگزار می شود از جمله برنامه‌هایی است که در این دوره از جشنواره پیش بینی شده است.

برترین آثار مسابقه فیلم کوتاه، عکس و مسابقه پویش در محورهای اعلام شده در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی می شوند، و از آنها با اهدای تندیس جشنواره و جوایز ارزشمندی تقدیر خواهد شد.

مهلت دریافت آثار ۲۰ خرداد، اعلام آثار راه یافته پایان خرداد ۱۴۰۲ و برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان تیرماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

برای مطالعه متن کامل فراخوان و آگاهی از شرایط شرکت در این جشنواره به آدرس https://rubika.ir/motherFestival و سایت https://mother-festival.ir مراجعه فرمایید.

مؤسسه فرهنگی هنری نیلا فرهنگ با همکاری و مشارکت سوپر اپلیکیشن روبیکا؛ فراخوان این دوره از جشنواره را که به صورت رقابتی و آنلاین بر بستر روبیکا برگزار می‌شود، منتشر کرد.