طرح صیانت، حقوقی برای مردم قائل نیست!

برومند شکری 

نمانامه: در چند سال اخیر برخی نمایندگان مجلس، به جای اینکه وقت و انرژی خود را صرف مسائل مهمتری نظیر اشتغال و ازدواج جوانان کنند، طرحی را تحت عنوان «حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی» مطرح کردند که در همان ابتدا نزد افکار عمومی شکست خورد.

بسیاری از منتقدان و دلسوزان کشور نسبت به تبعات چنین طرحی هشدار و حتی در مواردی راهکارهایی ارائه دادند که متاسفانه چون زیر بنای فکری دنبال کنندگان این طرح ضعیف بود، گوش شنوایی برای آن پیدا نشد و در نهایت کلیات آن را در کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به تصویب رسید.

بی شک شرایط کشور و از همه مهمتر مشکلات اقتصادی که به واسطه مدیریت غلط همین افراد فضای سرد و ناامید کننده ای را به وجود آورده است، پذیرای چنین طرح های نسنجیده ای نیست. چرا که این ذهنیت نزد افکار عمومی به وجود آمده است که این موضوع تقابلی است که بین آنها و اصل نظام به وجود آمده و در این کشمکش باید یکی بر دیگری مغلوب شود!

باید این نکته را روشن کرد که اصل نظام و انقلابی که با خون هزاران جوان به وجود آمده، هیچ گاه در چند نماینده کوته فکر مجلس خلاصه نمی شود. و هر طرحی که بدون مشورت مردم تصویب شود، به گورستان تاریخ خواهد پیوست.