«شمارنده کارت» فیلم جدید پل شرِیدر

پل شرِیدر فیلمنامه‌نویس، کارگردان و منتقد آمریکایی مسبب اصلی توقف تولید فیلمش را ویروس کرونا می داند و بشدت از این مسئله عصبی و ناراضی است.

به نقل از گاردین، پل شریدر با انتقاد از متوقف شدن مراحل فیلمبرداری جدیدترین فیلمش بر اثر شیوع ویروس کرونا گفت ترجیح می دهد حین کار بمیرد؛ حتی اگر پای کرونا در میان باشد!

این فیلمساز نامزد جایزه اسکار این اواخر مشغول ساخت درام تریلر جدیدش با نام «شمارنده کارت» The Card Counter بوده که اسکار آیزاک، تای شرایدن، تیفانی هدیش و ویلم دفو در آن بازی دارند.

پل شرِیدر ۷۴ ساله با انتقاد از تهیه کنندگان فیلمش که پس از تشخیص ابتلای یکی از بازیگران فرعی به ویروس کرونا، فیلمبرداری را در لوکیشن می سی سی پی متوقف کرده اند، در فیس بوک خود گلایه کرده که تهیه کنندگان تنها پنج روز قبل از اتمام کار، تولید را تعطیل کرده اند. جالب آنکه او به طعنه خودش را به خاطر آنکه پیر است و آسم دارد، بیشتر از بقیه در معرض ابتلا به کرونا دانسته و گفته «چه چیزی بهتر از مردن به خاطر کار؟!»!

فیلم ماجرای جوانی به نام ویلیام تل(آیزاک)، یک قمارباز است که پس از ملاقات با پسری به نام کِرک (شرایدن) تصمیم می‌گیرد از یک سرهنگ ارتشی (دفو) انتقام بگیرد. ویلیام با کمک یک سرمایه‌گذار با نام لالیندا (هدیش) کازینوهای آمریکا را زیر پا می‌گذارد تا در مسابقات جهانی پوکر برنده شود.

شریدر بهار امسال جزو مهمانان سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر بود و به ایران سفر کرد.