شروع فصل دوم برنامه «چهل ستون»

پایاه خبری نمانامه: فصل دوم برنامه تولیدی – ترکیبی «چهل ستون» با محوریت معرفی دستاوردهای کشور در چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی، در دهه ی فجر از شبکه پنج سیما پخش می شود.

محمد سعادتی طراح و تهیه کننده چهل ستون در توضیح این ویژه برنامه گفت: این برنامه با محوریت بررسی دستاوردهای ایران اسلامی در این چهلُ یک سال قصد دارد در هر برنامه میزبان یکی از افراد تاثیر گذار کشور(ستون های ایران) باشد.
سعادتی ادامه داد: در این برنامه مسئولین بلند پایه کشور روبروی ۱۰ جوان می نشینند(پنج خانم و پنج آقا) و پاسخگوی ابهامات و دغدغه های جوانان نسل چهارم انقلاب هستند.
محمد حسین سعادتی با اشاره به آیتم های این برنامه اضافه کرد: برنامه ترکیبی” چهل ستون” بخش اصلی آن را گفتگوی گرم و صمیمانه ی جوانان با فرماندهان تشکیل می دهد. در دیگر بخش های این برنامه می توان به دو بخش موشن گرافیک(معرفی مهمان و معرفی دست آورد های موضوع برنامه)، دعوت از مهمانانی در باغ موزه دفاع مقدس مرتبط با موضوع هر قسمت از برنامه و خلاصه قسمت قبل اشاره کرد.
وی با اشاره به نام برنامه تاکید کرد: چهل ستون اشاره به ۴۰ شخص تاثیرگذار کشور دارد که بی واسطه با جوانان در فضایی صمیمی صحبت و گفتگو می کنند، یکی از ویژگی های این برنامه حضور جوانان در ساخت و تولید آن هستند.
در قسمت اول، برنامه چهل ستون میزبان دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رییس سابق دانشگاه شهید بهشتی، هستیم که با ایشان در حوزه‌ی آموزش عالی کشور به گفت و گو می نشینیم.
وی ادامه داد: ما در “چهل ستون” شاهد حضور چهل نفر از افراد تاثیرگذار کشور در قاب شبکه پنج هستیم.
سایر عوامل این برنامه عبارت از : مدیر اجرایی پروژه: حسین نیرومند، جانشین تهیه کننده: سمانه شاه حسینی ، کارگردان هنری: محمد پیوند، سردبیر: امیر حسین رحیمیان، مدیر تولید: رضا الهی، دستیار کارگردان و مدیر روابط عمومی: میثم محمدخانی و … است.
این برنامه فصل پیش در هفته دفاع مقدس در حالی بر روی آنتن رفت که به نوبه ی خود اولین برنامه ای بود که در آن تمامی فرماندهان نیرو های سپاه و ارتش حضور پیدا کرده بودند که این موضوع در صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران بی سابقه است.
برنامه‌ چهل ستون از دهه فجر (۱۳ بهمن ماه) هرشب ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.