شباهت امیر مهدی ژوله به دکتر مصدق!

واکنش کارگردان «معمای شاه» به گریم امیرمهدی ژوله در «ملاقات با جادوگر»/ او با یک گریم متفاوت شبیه دکتر مصدق می‌شود
.
محمدرضا ورزی در واکنش به گریمی که به تازگی از امیرمهدی ژوله در نقش اسامه بن لادن در رسانه‌ها منتشر شده، چهره او را بسیار شبیه به مقطعی سنی از دکتر محمد مصدق دانست که البته به عقیده او با طراحی چهره این شباهت بیشتر هم می‌شود.
.
با این حساب بعید نیست با توجه به حوزه فعالیت ورزی که عموماً سریال‌های تاریخی هستند، در یکی از پروژه‌های آتی‌اش ژوله در نقش مصدق فقید دیده شود! بویژه که او همیشه در ساخته‌هایش نشان داده التفات خاصی به گریم دارد.
.
کارگردان «ایراندخت» و «معمای شاه» در این باره در اینستاگرام خود نوشت: «این عکس مربوط به دوران جوانی دکتر محمّدمصدق یکی از رهبران تأثیرگذار نهضت ملّی نفت است. دیروز عکسی از تست گریم امیرمهدی ژوله در نقش اسامه بن لادن در رسانه‌ها و جراید منتشر شده.
.
بسیار جالب بود. داشتم فکر می‌کردم امیرمهدی ژوله با یک گریم متفاوت چقدر شبیه این دوره سنی دکتر مصدق می‌شود. البته به دست گریموری مسلط و توانا مثل استاد عبدالله اسکندری عزیز یا شاگرد قدیمی ایشان، شهرام خلج عزیز که الان تبدیل به طراحی چیره دست در سینمای ایران شده. دنیای گریم دنیای عجیبی‌ست. پر از حس و شور و خلاقیت».
.
یادآور می شود ورزی پیش از این از زنده‌یاد اصغر معینی صالح در سه مجموعه «معمای شاه»، «سقوط» و مینی سریال «پدر خوانده» به عنوان بازیگر نقش «مصدق» بهره گرفته بود.

.