شائبه در تعویق پخش مینی سریال «گیله وا»

در حالی که قرار بود با پایان پخش «گاندو»، مجموعه «گیله‌وا» روانه آنتن شود، مدیران شبکه سه سریال «آچمز» را جایگزین آن کردند. البته تغییر در کنداکتور و به تعویق انداختن پخش سریال ها امر غریبی در تلویزیون نیست، ولی وقتی بدانیم یکی از بازیگران اصلی سریال «گیله‌وا» ستاره اسکندری است که اخیراً خبرساز شده بود و این مجموعه بعد از یکبار تعویق در پخش، نزدیک ترین گزینه به آنتن محسوب میشد، شائبه تاثیر ویدئوی منتشر شده از این بازیگر در ترکیه در تصمیم گیری مذکور تقویت می شود.

خرداد امسال امیر بنان تهیه کننده سریال «گیله‌وا» درباره تعویق زمان پخش این سریال از شبکه سه سیما گفته بود:«این تصمیم توسط مدیران شبکه گرفته شده و به ما اعلام کردند که «گاندو» در اولویت پخش قرار دارد. آخرین اعلامی که به ما شده بعد از پایان پخش سریال «گاندو» سریال ما روی آنتن می‌رود».

با این حال، در حالی که پخش «گاندو» امشب از در شبکه سه به پایان خواهد رسید، مدیران تصمیم گرفته اند سریال تلویزیونی «آچمز» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‎کنندگی حسین آقاهرندی را به احتمال فراوان از شنبه آینده روی آنتن ببرند.

سریالی که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‎ای به قلم سعید فرهادی تولید شده و داستان آن درباره مصیب مردی است که تازه پس از چهل‎وپنج سال می‎فهمد تنها فرزند خانواده نبوده است. او برای پیدا کردن گمشده سالیان دورِ مادرش ، راهی تهران می‌شود اما خودش هم گمشده بزرگتری دارد: عزت و احترام! مصیب مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده ای برایش به‎وجود می آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‎ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهندجاهدی، هادی عطایی فر، احمدرضا اسعدی، مونا اسکندری و…. از بازیگران این مجموعه تلویزیونی بوده اند.

با این حساب پخش سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری اگر همچنان شانسی برای روی آنتن رفتن داشته باشد، تا اواخر مرداد ماه آینده به تعویق خواهد افتاد.

مینی سریال «گیله وا» از محصولات سازمان اوج هفت قسمت دارد و حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، بهروز شعیبی، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، مهران رجبی و پریا مردانیان در آن بازی داشته اند.

طبق شنیده های خبرنگار بانی فیلم، حضور ستاره اسکندری در یکی از نقشهای اصلی این سریال، موجب شده تا پخش آن از نظر مدیران شبکه سه حساسیت برانگیز جلوه کند. این در حالی است که اسکندری چند روز پس از انشتار ویدئویی که توسط یک پاپاراتزی از او در ترکیه گرفته شده بود، در مراسم اکران مردمی یک فیلم حاضر شد تا به شایعات درباره ممنوع التصویری خود و یا مشکلات احتمالی اش ناشی از پخش آن ویدئو، پایان دهد.