سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

نمانامه: اعضای هیات انتخاب آثار داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به شرح زیر و به ترتیب حروف الفبا معرفی شدند. این اعضا عبارتند از:

اسما ابراهیم‌زادگان، امیرمهدی پوروزیری، امیرعباس ربیعی، محمدرضا عرب، جواد میرزاآقازاده، رضا نجاتی  و داریوش یاری سینماگرانی هستند که به عنوان اعضای هیات انتخاب آثار داستانی، سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را همراهی می‌کنند.

اسما ابراهیم زادگان

اسما ابراهیم‌زادگان پیش از این نویسندگی و کارگردانی نمایش «در کمپ» در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های کوتاه «حفره مشترک» و «منطقه» را برعهده داشته است. این هنرمند همچنین برای فیلم «حفره مشترک» برنده جایزه بهترین فیلم، فیلم‌برداری و فیلم‌نامه اقتباسی از سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، بهترین فیلم از نگاه هنروتجربه سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران، بهترین فیلم، بهترین فیلم‌برداری از پنجاه‌وچهارمین جشنواره منطقه‌ای و برنده بهترین فیلم‌نامه اقتباسی از هفتمین دوره جوایز آکادمی ایسفا و… شده است.

امیرمهدی پوروزیری

امیرمهدی پوروزیری تاکنون کارگردانی «افغانستان پس از اشغال» و فیلم‌های «بازگشت» و «خاطرات»، سریال‌های «مینو» و «در محاصره»، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجموعه مستند داستانی «بهشت منتظر می‌ماند»، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجموعه مستند «مهاجران»، تهیه‌کنندگی سریال‌هایی چون «شرم»، «گره»، مجموعه مستند «از بلوچستان» را برعهده داشته است.

امیرعباس ربیعی

امیرعباس ربیعی نویسنده و کارگردان فیلم‌های کوتاه «میتینگ»، «ولد»، «ماه در خانه» و «بعد از ظهر» است. وی برگزیده جشنواره‌های مقاومت، نهال، رویش، حسنات، عمار، دانشگاه صداوسیما، اشراق، سینماتوگرافیک ایتالیا، آنلاین بنگلادش و … بوده و نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «لباس شخصی» را برعهده داشته است.

محمدرضا عرب

وی تاکنون سه فیلم سینمایی، ۹  مجموعه مستند ، ۷ فیلم مستند و کوتاه داستانی را تهیه و کارگردانی کرده است و سابقه ۷۰ حضور بین‌المللی و ۸۰ حضور ملی و کسب بیش از ۳۲ جایزه معتبر ملی و بین‌المللی، ۳۰ عضویت هیات‌های انتخاب و داوری جشنواره‌های ملی و بین‌المللی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. «آخرین ملکه زمین» و «ندارها» عناوین فیلم‌های سینمایی است که او کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی فیلم «پری دریایی» را نیز پیش از این برعهده داشته است.