سودای عشق به کارگردانی حسین مرادی

حرمعلی آذرافزا تهیه کننده «سودای عشق» از آغاز پیش تولید این پروژه به نویسندگی و کارگردانی حسین مرادی در شهرستان مراغه خبر داد و گفت: در حال انتخاب عوامل هستیم تا تصویربرداری را در شهرهای مراغه و کرج آغاز کنیم.

داستان این فیلم که رئالیسم با درونمایه طنز پلیسی – اجتماعی است، ماجرای دختر و پسری را روایت می کند که ناخواسته وارد راه یک شبه پولدار شدن می شوند. آنها در پایان متوجه می شوند که هیچ راهی بهتر از درست و سالم زندگی کردن نیست… .

این چهارمین همکاری مشترک محرمعلی آذرافزا به عنوان تهیه کننده با حسین مرادی به عنوان نویسنده و کارگردان بعد از فیلم های «غریب در ره عشق»، «گمگشته دیار محبت» و «طلوع بی غروب» است. تله فیلم های «یک روز شاد»، «آدمک»، «برنج نذری» و مجموعه سیزده قسمتی «انجمن بیماری های خاص» دیگر نوشته ها و ساخته های قبلی مرادی هستند.

دیگر عواملی که تاکنون حضورشان در «سودای عشق» قطعی شده عبارتند: مدیر تولید: سیدمسعود نورزاده، مدیر روابط عمومی: ایوب نظام خواه، مشاور انتظامی: سرهنگ باقری، تصویربردار و نورپرداز: احمد دادرس فیاضی، مدیر تدارکات: علی اعظمی وروجی، بازیگران: مرجان حیدرزاده، بهمن شفیعی، شهناز ساعدی، فاطمه جلیلی.