«سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری


پایگاه خبری نمانامه: روزهای پایانی تصویربرداری سریال جدید داود میرباقری در جزیره قشم/ تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری در حال حاضر به روزهای پایانی بخش‌های مربوط به جزیره قشم رسیده است.
.
داوود میرباقری کارگردان موفق در عرصه ساخت سریال‌های تاریخی این روزها مشغول تصویربرداری فصل بیزانس مجموعه «سلمان فارسی» است. در این فصل اعراب لخمی و سپاهیان روم رودروی یکدیگر قرار می‌گیرند.
.
این فصل یکی از فصل‌هایی است که به واسطه رویارویی اعراب با سپاهیان روم علاوه بر بازیگران ایرانی از بازیگران خارجی نیز استفاده می‌شود.
.
داستان سریال از تولد سلمان فارسی تا ماجرای فتح ایران روایت می‌شود. پیش‌بینی شده این سریال در ۴۰ قسمت ساخته شود البته شاید به واسطه پیچیدگی‌های داستان، قسمت‌های سریال افزایش پیدا کند.
.
«سلمان فارسی» جزو کار‌های الف ویژه مرکز سیما فیلم است که فیلمبرداری آن پنج سال طول خواهد کشید و در داخل و خارج از کشور فیلمبرداری می‌شود.
.
گروه تولید پس از پایان تصویربرداری بخشی از مجموعه در ایران به ترکیه می‌روند و بعد از بازگشت در لوکیشن‌هایی همچون تیسفون و جی کار را از سر خواهند گرفت.
.