سری دوم پولدارهای آسیائی صدر جدول باکس آفیس

 

 

پایگاه خبری نمانامه: تیم «پولدارهای آسیایی» برای قسمت دوم دوباره به هم ملحق خواهند شد. جون چو که فیلم قبلی را کارگردانی کرد و با فروش ۳۵ میلیون دلاری در پنج روز اول اکرانش به صدر جدول باکس آفیس رسید، برای قسمت دوم این فیلم باز خواهد گشت.
به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر در حال شروع مراحل ساخت قسمت دوم این فیلم است و تلاش دارد که همان تیم فیلم قبلی را برای فیلم جدید جمع آوری کند، کسانی مانند نینا جیکوبسون، برد سیمسون و جان پنوتی که تهیه کنندگان قسمت اول هستند.
چو، که «الان من را می‌بینی۲» در سال ۲۰۱۶ از آخرین پروژه های کارگردانی‌اش است، سرش شلوغ است اما منابع می‌گویند که پس از فیلمبرداری «در ارتفاعات» که بر اساس نخستین موزیکال لین-مانوِل میرانداست و وارنر برنامه دارد که آن را برای ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ اکران کند، برای کارگردانی ادامه «پولدارهای آسیایی» بازخواهد گشت.
از دیگر برنامه های کمپانی برادران وارنر بازگرداندن نویسندگان قسمت قبلی، پیتر چیارلی و ادل لیم است. اما هنوز با آن ها قراردادی بسته نشده.
برادران وارنر هنوز به شکل رسمی ساخت قسمت بعدی را تایید نکرده است (معمولا استودیو های فیلمسازی این استراتژی را دارند که برای یک سری فیلم جدید ابتدا صبر کنند و ببینند که قسمت اول چقدر می‌فروشد تا برای ساخت قسمت های بعدی تصمیم بگیرند) اما در حال پیشرفتن در مراحل ساخت این فیلم است. استودیو و مدیرش کوین سوجیهارا یک ریسک بزرگ را با ساخت یک فیلم تمام آسیایی که یک داستان به خصوص در سنگاپور دارد پذیرفتند، اما با موفقیت بسیار بزرگ این فیلم در هفته اول اکران و احتمال قوی موفقیت در هفته های آینده ساخت قسمت دوم قطعی است.
چو با هوشمندی در لحظات آخر فیلم احتمال وقوع قسمت دوم را نشان داد. کاری که معمولا در فیلم های مارول شاهدیم که در انتهای فیلم بخشی از داستان قسمت بعدی به تماشاگران نشان داده می‌شود.