سریال «نظم و قانون؛ واحد قربانیان ویژه»

پایگاه خبری نمانامه: ساخت و پخش سریال پرطرفدار «نظم و قانون؛ واحد قربانیان ویژه» Law & Order: Special Victims Unit بعد از ۲۱ سال همچنان ادامه خواهد یافت.

به نقل از تی وی لاین، سریال درام معمایی و جنایی «نظم و قانون» که نخستین بار سال ۱۹۹۹ روی آنتن رفت، برای سه فصل دیگر تمدید شد. مدیران شبکه NBC پنجشنبه گذشته با اعلام این خبر به تماشاگران خود وعده دادند که طبق توافق با خالق این سریال دیک ولف، پخش این مجموعه تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد یافت. مجموعه ای که بینندگان تلویزیون به مدت بیش از دو دهه شاهد شکل گیری قصه های متفاوت آن بوده و با تغییر و تحول بازیگران و کاراکترهای آن خو گرفته اند.

این سریال که به عنوان طولانی ترین سریال اکشن و جنایی در تاریخ تلویزیون آمریکا و چه بسا دنیا شناخته می شود، در حال حاضر بیست و یکمین فصل خود را روی آنتن دارد.

ماریشکا هارگیتی بازیگر ۵۶ ساله آمریکایی با حضور در ۴۸۰ اپیزود از این سریال در نقش اولیویا بنسون رکورددار است و جایزه گلدن گلوب را هم گرفته.

این سریال ماجراهای یک واحد تخیلی از اداره پلیس و دادستانی شهر نیویورک در آمریکا را به تصویر می کشد که به پرونده قربانیان جنسی رسیدگی می کنند.

این سریال هشت از ۱۰ ستاره سایت imdb را گرفته و بارها نامزد و برنده امی و جوایز دیگری شده است