سریال «مستوران» از جدول پخش خارج شد!

نمانامه: در حالی که از مدت‌ها قبل اعلام شده بود، فصل نخست سریال «مستوران» از ۱۶ خرداد روی آنتن می‌رود، پخش این مجموعه تاریخی به علت بازپخش سریال «ولایت عشق» به تأخیر افتاد.
.
این در حالی است که قرار بود از امشب (۱۶ خرداد ماه) سریال جدید «مستوران» روی آنتن این شبکه برود، اما پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت سیما، از بازپخش سریال «ولایت عشق» در این شبکه خبر داد.
.
پایگاه اطلاع‌رسانی سیما در توضیح قرار گرفتنِ‌ سریال زندگی امام رضا(ع) در کنداکتور پخشِ سریال شبکه یک سیما آورده است: به دنبال اهانت به وجود پربرکت هشتمین گوهر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام رضا(ع) در روز‌های اخیر و سیل خروشان ابراز احساسات ایرانیان و مسلمانان آزاده جهان، مجموعه داستانی «ولایت عشق» از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
.
سریال «ولایت عشق» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و با بازی بازیگران شناخته شده‌ای از جمله فرخ نعمتی، محمد صادقی، اکبر زنجانپور، مهدی فخیم‌زاده، دانیال حکیمی، بیژن امکانیان، بیتا فرهی، رامبد جوان، داود رشیدی، مریلا زارعی، عنایت‌الله بخشی و زنده‌یادان فتحعلی اویسی و سیروس گرجستانی پیش‌تر در سال ۱۳۷۹ از شبکه یک سیما پخش شده است.
.
روابط عمومی اوج هم در گفت‌وگویی با تسنیم توضیح داد که دلیل پخش نشدن «مستوران» آماده نشدن و یا نکته‌ای دیگر نبوده است. پخشِ این سریال به دلیل تغییر کنداکتور، به تأخیر افتاد و با تصمیمِ مدیران تلویزیون و بعد از پایان «ولایت عشق»، «مستوران» روی آنتن خواهد آمد.