سریال زندگی از نو به زودی از شبکه پنج سیما

 

پایگاه خبری نمانامه: مهدی شفیعی تهیه کننده سریال زندگی از نو گفت: به زودی سریال تحویل پخش داده خواهد شد. تدوین رو به اتمام است و در کنار آن مراحل فنی هم در حال انجام است. البته هنوز زمان پخش مشخص نشده است و شبکه زمان پخش مشخصی اعلام نکرده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است شبکه پخش هم تغییر کند، بیان کرد: همه چیز امکان دارد. به هر حال به تصمیم معاونت سیما برمی گردد. ممکن است حتی شبکه پخش هم مانند برخی سریال ها تغییر کند. بنابراین من از این موضوع بی اطلاعم.
شفیعی درباره ویژگی های این سریال هم عنوان کرد: به هر حال در این سریال از لوکیشن ها و فضاهای تکراری آپارتمانی دوری شده است و ما صحنه های بسیاری از زیبایی های طبیعت شما را در سریال می بینیم که می تواند برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.
«زندگی از نو» به کارگردانی علی محمد قاسمی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی در ۲۶ قسمت برای شبکه ۵ ساخته شده است.
«زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست و اقتصاد می پردازد.
رضا کیانیان، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری، مینا جعفرزاده، کمند امیر سلیمانی، آرش مجیدی، خیام وقار، ژیلا آل رشاد، حدیث نیکرو، مجید پتکی، امیر حامد بازیگران این سریال هستند.